کد خبر: 151201
A

بازداشت یک بلاگر به خاطر تبلیغ سایت شرط‌بندی

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ اعلام کرد یک فعال اینستاگرامی به دلیل تبلیغ سایت‌های شرط‌بندی بازداشت شد.

بازداشت یک بلاگر به خاطر تبلیغ سایت شرط‌بندی

به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت:‌ به دنبال دریافت گزارشاتی مبنی بر دعوت کاربران به سایت‌های قمار و شرط‌بندی توسط یکی از بلاگرهای اینستاگرامی با بیش از یک میلیون دنبال کننده، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت و آنان پس از بررسی مدارک و شواهد موجود اقدام به شناسایی فرد مذکور کرده و متوجه شدند که این فرد با انتشار تبلیغات فریبنده، کاربران را به سمت و سوی سایت‌های شرط‌بندی هدایت کرده و در ازای این کار مبالغ زیادی دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس فتا پس از انجام تشریفات قضایی متهم را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند، گفت:‌ متهم پس از انتقال به پلیس فتا هرگونه اقدام مجرمانه‌ای را رد کرد، اما پس از مشاهده ادله جمع آوری شده توسط پلیس، ضمن پذیرش بزه انتسابی انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را منفعت مالی عنوان کرد.

به گفته رئیس پلیس فتای تهران بزرگ، متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

معظمی گودرزی گفت: شیوه و شگرد در این اقدام مجرمانه به این گونه است که افراد سودجو با دادن وعده هایی فربینده نظیر دریافت سودهای کلان به مخاطبان، لینک‌های اختصاصی را تحت عناوین انفجار، بت‌زنی، پیش‌بینی و ... در سایت‌های شرط‌بندی و قمار طراحی کرده و سعی به جذب افراد ناآگاه می کنند، اما در پس این تبلیغات چیزی وجود ندارد.

منبع: ایسنا 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر