کد خبر: 15338
A

روزنامه جمهوری اسلامی از سخنگوی دولت انتقاد کرد

آقای نوبخت باید در همان رسانه‌ها راجع به این فضاسازی که موج منفی علیه دولت و در آستانه انتخابات به مردم آن هم در اقشار چند میلیونی ارسال می‌کند، توضیح دهند و روشن گری نمایند و اگر اشتباهی در کلام بوده، عذرخواهی کنند.

روزنامه جمهوری اسلامی از سخنگوی دولت انتقاد کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مخالفین دولت که عمدتاً برای تضعیف آن احتیاج به بهانه نیز ندارند، این روزها، با سوژه پرداخت حقوق و عیدی و سخنان آقای نوبخت به عنوان سخنگوی دولت مشغول ترک تازی هستند.

دو موضع متناقض وی را کنار هم گذاشته‌اند و از صدا و سیما و فضای مجازی تبلیغ منفی می‌کنند. اولی: صحبت دو ماه پیش او که امسال عیدی کارکنان دولت را با حقوق بهمن ماه می‌دهیم و دومی: که این عیدی تا 20 روز آینده پرداخت می‌شود. 20 روز آینده هم یعنی پایان سال! چرا باید دولت تدبیر و امید، اینگونه بهانه به دست مخالفان خود بدهد؟ آقای نوبخت باید در همان رسانه‌ها راجع به این فضاسازی که موج منفی علیه دولت و در آستانه انتخابات به مردم آن هم در اقشار چند میلیونی ارسال می‌کند، توضیح دهند و روشن گری نمایند و اگر اشتباهی در کلام بوده، عذرخواهی کنند.
بگذارید دیگر افراد و نهادها اعتراف به اشتباه را از  مسئولین رده بالای دولت یازدهم یاد بگیرند و مطمئن باشید که این شیوه نه تنها موجب تضعیف دولت نمی‌شود که آنرا تقویت هم می‌نماید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر