کد خبر: 15391
A

وحید دستجردی: جمنا با مصباح یزدی دو جلسه برگزار کرده است/ جلیلی کاندیدای پایداری نیست

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره اینکه تعلل پایداری به دلیل عدم همراهی جلیلی با جمنا است، گفت: به نظر نمی‌آید موضع جبهه پایداری ارتباطی با جلیلی داشته باشد و هنوز آنها کاندیدای خود را اعلام نکرده‌اند.

وحید دستجردی: جمنا با مصباح یزدی دو جلسه برگزار کرده است/ جلیلی کاندیدای پایداری نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مرضیه وحید دستجردی پیرامون دیدار اعضای جبهه مردمی با آیت الله مصباح یزدی،گفت: تا کنون دوستان هیات موسس جمنا با ایشان دو جلسه برگزار کردند که جلسات مفیدی بود.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب افزود: آیت الله مصباح‌یزدی در این دیدارها نظرات بسیار خوبی را بیان کردند و این جلسات ادامه خواهد داشت. به نظر می‌رسد این نظرات تاثیر گذار بود که اخیرا صحبت‌های خوبی را از ناحیه جبهه پایداری شنیدیم.

او با اشاره به اظهارت دبیرکل جبهه پایداری مبنی براینکه جبهه مردمی به نامزد اصلح برسد حتما حمایت می‌کنیم، بیان‌کرد: صحبت‌های آقای حاج آقاتهرانی بسیار خوب و امید وار کننده است و برداشت ما این است که جبهه پایداری به تعامل مثبت و مفیدی در آینده نزدیک با جمنا خواهد رسید و ما از این تعامل استقبال می‌کنیم  و جلسات مشترک با جبهه پایداری ادامه دارد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب درباره اینکه پایداری چه زمانی برای اعلام حمایت رسمی اقدام می‌کند،بیان کرد:  این جلسات را با جبهه پایداری ادامه می‌دهیم، لذا سخنان امیدوار کننده از سوی جبهه پایداری برای ایجاد اتحاد به دنبال جلسات مشترک عنوان و ایراد شد و امیدواریم  در این مسیر به وحدت برسیم .

وحید دستجردی در پاسخ به اینکه آیاتعلل جبهه پایداری برای پیوستن به جبهه مردمی به دلیل عدم همراهی جلیلی با جمنا است،گفت: خیر به نظر نمی‌آید موضع جبهه پایداری ارتباطی با جلیلی داشته باشد و هنوز آنها  کاندیدای خود را اعلام نکرده‌اند.- ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر