کد خبر: 15431
A
سلطانی فر:

چهار هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد / در وزارت ورزش به دستاوردهای خوبی دست یافته ایم

وزیر ورزش و جوانان گفت: چهار هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سراسر کشور وجود دارد که تکمیل این پروژه ها نیاز به اعتباری بالغ بر 90 هزار میلیارد ریال دارد.

چهار هزار پروژه ورزشی نیمه تمام در کشور وجود دارد /  در وزارت ورزش به دستاوردهای خوبی دست یافته ایم

دیده بان ایران - مسعود سلطانی فر عصر چهارشنبه در سمینار مدیران روابط عمومی ادارت کل ورزش و جوانان استان های کشور افزود: در بخش ورزش همچون سایر بخش های دیگر کشور پروژه های نیمه تمام زیادی از دولت گذشته مانده که تلاش خواهیم کرد این پروژه ها را با یک برنامه ریزی مناسب به سرانجام برسانیم.
وزیر ورزش و جوانان در ادامه به سیاست ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: دولت یازدهم در شش ماه آخر فعالیت خود قرار دارد و دولت به دور از تخریب ها و جوسازی های سیاسی به دستاوردهای مهمی دست پیدا کرده است.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم از ابتدای کار خود سعی داشت فضای اجتماعی و اقتصادی جامعه را آرام کند، خاطر نشان کرد: بر این باور هستیم که در سایه آرامش رشد، توسعه و پیشرفت صورت خواهد گرفت.
سلطانی فر تصریح کرد: با توجه به تنش ها و فشارهای زیاد از دولت قبل شخص دکتر روحانی تلاش کرد که آرامش را به جامعه بازگرداند که در این راه بسیار موفق عمل کرده و به همین منظور مردم از دستاوردهای دولت تدبیر و امید حمایت می کنند.

** رشد 300 درصدی ارز در دولت قبل 
وی تاکید کرد: در دولت قبل قیمت ارز 300 درصد افزایش پیدا کرد و به این معنا بود که ارزش دارایی کشور به یک سوم کاهش پیدا کرد، اما در دولت تدبیر و امید نرخ ارز حدود 10 درصد افزایش پیدا کرد که ناجوانمردانه ترین انتقادات و هیاهوی وحشتناکی بر علیه دولت از سوی برخی رسانه های سنتی ایجاد شد.
سلطانی فر ادامه داد: مردم با وجود مشکلاتی که دارند باز هم از سیاست های دولت یازدهم دفاع می کنند و این موضوع حقایقی را روشن می کند. 
وی با بیان اینکه دنیا نسبت به قبل متفاوت شده و همان طور که رئیس جمهور تاکید داشتند دوره دیوار کشیدن بین کشورها به پایان رسیده است، گفت: برخی نمی توانند با ایجاد یک فساد رسانه ای مردم را از وقایعی که در حال رخ دادن است دور کنند، چرا که جریان تبادل اطلاعاتی خیلی سریع در حال پیشرفت است. 

** در وزارت ورزش به دستاوردهای خوبی دست یافته ایم
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به فعالیت 3.5 ساله دولت تدبیر و امید یادآور شد: با تلاش و حمایت همه جانبه رئیس جمهوری در این مدت در این وزارتخانه در ورزش های همگانی، قهرمانی، بانوان، آموزشی و حرفه ای به دستاوردهای خوبی دست یافتیم.
وی تاکید کرد: در این بخش ها با توجه به مشکلات زیاد به افتخارات بزرگی دست یافتیم و دولت تلاش می کند این مشکلات را در حوزه ورزش و جوانان به حداقل برساند.
سلطانی فر تاکید کرد: در قالب برنامه ششم توسعه و همچنین در بخش واگذاری بخش از مالیات های بر ارزش افزوده در حوزه ورزش و جوانان تلاش خواهیم کرد با تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام و همچنین تقویت NGO ها و ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور بخش ورزش و جوانان را تقویت کنیم.
وی به اهمیت فعالیت مدیران روابط عمومی ادارات کل استان های کشور و همچنین مدیران روابط عمومی فدراسیون های ورزشی کشور اشاره کرد و گفت: اگر این دو بال اصلی جریان ورزشی کشور خوب و هماهنگ کار کنند، حال حوزه ورزش و جوانان کشور خوب می شود و بسیاری از اخبار دلگرم کننده موفقیت های ورزشی کشور از سوی این دو بال جریان ساز به اطلاع مردم می رسد.
سلطانی فر همچنین به اهمیت برگزاری سمینار مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان استان های کشور و فدراسیون های ورزشی اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم در کنار این نشست ها با برگزاری کلاس های آموزشی، سطح روابط عمومی ها را بالا ببریم. 
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: مدیران روابط عمومی باید با نظریه های جدید و تکنیک های جدید اطلاع رسانی آشنا شوند و با برگزاری کارگاه های آموزشی کوتاه مدت به این مهم دست پیدا کنیم.
وی با بیان اینکه، ارتباطات جزو علوم انسانی است، گفت: ایرانی ها درست است که از تاریخ کهن و آموزه های انسانی برخوردارند ولی کشورهای دیگر در این خصوص توانسته اند از ایران پیشی بگیرند.
سلطانی فر تاکید کرد: جامعه پرمخاطبی در اختیار داریم، جوانان زیادی در کشور هستند که وقت خود را با ورزش سپری می کنند و فرصت خوبی داریم که از این جریان به بهترین شکل با استفاده از تکنیک های جدید اطلاع رسانی استفاده کنیم.

 

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر