کد خبر: 15788
A

پدر عصبانی با شلیک گلوله 2 مامور پلیس را در شاهرود مجروح کرد

فرمانده انتظامی استان سمنان از مجروع شدن 2 مامور پلیس شاهرود با اسحله شکاری از سوی پدر خانواده در یک مساله خانوادگی خبر داد و گفت : حضور به موقع و شجاعت گشت کلانتری منطقه از بروز فاجعه بیشتر جلو گیری کرد.

پدر عصبانی با شلیک گلوله 2 مامور پلیس را در شاهرود مجروح کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ سردار روح الامین قاسمی روز دوشنبه در این رابطه گفت : خانمی شاهرودی ساعت یک بامداد با مرکز فوریت های پلیسی110 تماس گرفته و گزارشی مبنی بر این که همسرش در حال ضرب و شتم شدید دخترشان است ، ارائه کرد. 
وی اظهار داشت : تیمی از مأموران انتظامی بلافاصله در محل حادثه حضور یافتند و با همراهی مادر خانواده برای حل مشکل به جلوی درب زیر زمین منزل پدر که دخترش را در انجا حبس کرده بود مراجعه کردند. 
به گفته سردار قاسمی صدای گریه و فریاد دختر نوجوان خانواده از عصبانیت شدید پدر حکایت داشت و احتمال فاجعه ای جبران ناپذیر می رفت.
در حالی که ماموران انتظامی منتظر خروج پدر از زیرزمین بودند مرد عصبانی با اسلحه شکاری خارج شد و بی مقدمه به سمت مأموران انتظامی شلیک کرد. 
وی از مصدومیت 2 مأمور پلیس از ناحیه پا و اعزام آنان به مراکز درمانی خبر داد و گفت : متهم که سابقه درگیری دارد پس از شلیک به سمت مأموران به سمت دختر نوجوان خود و همسرش حمله ورشد که با شجاعت و رشادت گشت پلیس و حضور به موقع مسئولان درگیری به کلانتری منتقل شد.
سردار فاسمی ، علت درگیری و عصبانیت متهم و آغاز این درگیری خروج بدون اطلاع دختر از منزل و مراجعه نکردن وی به مدرسه بوده که پدر خانواده به دنبال واکاوی ماجرا بوده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر