کد خبر: 15905
A

صعود تالش و لرستان به لیگ برتر کبدی

نهمین دوره رقابت های لیگ دسته اول کبدی آقایان در منطقه دو با صعود تیم های تالش و لرستان در سالن شهید بابایی قزوین به پایان رسید.

صعود تالش و لرستان به لیگ برتر کبدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نهمین دوره رقابت های لیگ دسته اول کبدی آقایان در منطقه دو با حضور ۹ تیم طی روزهای ۶ لغایت ۹ اسفندماه در سالن شهید بابایی شهر قزوین برگزار شد.

 

۹ تیم شهرداری اقبالیه، ترک اسپرت تبریز، تالش، لرستان، دهیاری ماه فیروزان فارس، رویال کردستان، اردبیل، زنجان و مرکزی در دو گروه مرحله مقدماتی را برگزار کردند که در نهایت تیم های لرستان، تالش، زنجان و مرکزی با کسب عنوان های اول و دوم گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی ابتدا دو تیم زنجان و تالش مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت تالش موفق در یک بازی حساس و تماشایی با نتیجه ۲۹ بر ۲۸ زنجان را شکست داده و به لیگ برتر راه پیدا کند.

دومین دیدار نیمه نهایی بین تیم های لرستان و مرکزی برگزار شد و تیم لرستان توانست با حساب ۳۸ بر ۳۰ از سد مرکزی عبور کند و به عنوان چهارمین و آخرین تیم از دسته اول به لیگ برتر صعود کند. پیش از این رقابت ها تیم های تهران و قم از منطقه یک جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرده بودند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر