کد خبر: 15927
A
پارسایی در گفتگو با دیده‌بان ایران مطرح کرد

دلیل استیضاح وزیر کشور، تحت فشار گذاشتن وزیر و مسائل منطقه ایی است

بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیده‌بان ایران در خصوص استیضاح وزیر کشور اظهار داشت: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم اما معمولا در این گونه مواقع مسائل منطقه‌ای، تغییر مدیران و فشار بر وزیر مطرح است

دلیل استیضاح وزیر کشور، تحت فشار گذاشتن وزیر و مسائل منطقه ایی است

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ برخی منابع خبری ادعا کرده بودند استیضاح وزیر کشور ظاهر از سوی برخی از نمایندگان مجلس در خصوص حادثه پلاسکو بوده است. 

بهرام پارسایی، سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیده‌بان ایران در خصوص استیضاح وزیر کشور اظهار داشت: بنده در این خصوص اطلاعی ندارم اما معمولا در این گونه مواقع  مسائل منطقه‌ای، تغییر مدیران و فشار بر وزیر مطرح است.

وی در پاسخ به این سئوال که چه کسی دنبال این استیضاح است گفت: یکی از همکاران عنوان داشتند که آقای یوسفیان ملا نماینده آمل بیشتر پیگیر استیضاح هستند.

لازم به ذکر است؛ جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده تربت جام روز گذشته از امضاء بیش از ۷۰ نفر از نمایندگان طرح استیضاح وزیر کشور در خصوص مدیریت بحران پلاسکو ناتوانی در اجرای قانون احزاب،‌ عدم تعامل با مجلس، گسترش آسیب‌های اجتماعی و فقدان مشخص برای مقابله با آن، ضعف امنیت اجتماعی و بر هم خوردن اجتماعات سیاسی مجوزدارخبر داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر