کد خبر: 15981
A

وزیر فرهنگ انتقادهای وارد به همایش "ایران فرهنگی در جهان امروز" را پذیرفت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی انتقادها نسبت به سنگین بودن وزن سخنرانی دولتمردان را در همایش ایران فرهنگی در جهان امروز نسبت به اصحاب قلم و اندیشه را پذیرفت.

وزیر فرهنگ انتقادهای وارد به همایش "ایران فرهنگی در جهان امروز" را پذیرفت

دیده بان ایران - سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از پایان همایش "ایران فرهنگی در جهان امروز" در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران که به او گفت چرا وزن ارائه گزارش عملکرد و سخنرانی دولتمردان، به بیان مشکلات و چالش های حوزه هنر از جانب فعلان این عرصه سنگین تر از دیگر مدعوین بود، گفت: این انتقاد را می پذیرم و این تذکر وارد است. قطعا در جلسات بعدی فضای گفت‌وگو را دوجانبه می‌کنیم. این تجربه اول بود و قول می دهیم نواقص را برطرف کنیم.

همچنین معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست نیز در واکنش به این انتقاد، گفت: مسئولان دولت باید در مقابل مردم گزارش کار بدهند و ما می خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و بگوییم که چه کارهایی کرده ایم.

وی افزود: هنرمندان، سینماگران و اهالی رسانه به عنوان یکی از تاثیرگذارترین قشرهای فرهنگی، برای ما از اهمیت زیادی برخوردارند و می توان با کمک آنها شیوه زندگی نامطلوب در جامعه را اصلاح کرد که سینما، تتائر و موسیقی در اصلاح این شیوه نقش مهمی دارند.

 

 

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر