کد خبر: 16167
A

نگاهی به بازار شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا

رسانه های اروپایی در روزهای اخیر اخبار و شایعات مختلفی را درباره بزرگترین نقل و انتقالات در لیگ برتر فوتبال انگلیس، لالیگای اسپانیا، بوندس لیگای آلمان و سری آ ایتالیا منتشر کردند.

نگاهی به بازار شایعات نقل و انتقالات در فوتبال اروپا

 دیده بان ایران - روزنامه میرر انگلیس در گزارشی نوشته است که آلکسیس سانچز شیلیایی احتمال دارد در پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس از آرسنال جدا شده و به بروسیا دورتمند آلمان بپیوندد. 
این روزنامه دلیل این جدایی را اختلاف نظر دو طرف درباره دستمزدها عنوان کرده و خاطرنشان کرده است که باشگاه های اینترمیلان و یوونتوس ایتالیا و پاری سن ژرمن فرانسه نیز تمایل دارند این بازیکن را به خدمت بگیرند.
از طرف دیگر روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی اورتون به گزینه جدید فابیو کاناوارو سرمربی تانژین کوانجین چین تبدیل شده است. احتمال می رود که این باشگاه ثروتمند چینی بتواند در پایان فصل جاری لیگ برتر انگلیس، این بازیکن را به خدمت بگیرد.
این در حالی است که باشگاه های چلسی و بایرن مونیخ آلمان نیز بدنبال جذب روملو لوکاکو هستند.
روزنامه دیلی استار نیز گزارش داد؛ شیاطین سرخ در صورتی که آنتونیو گریژمان را از دست بدهند، با پیشنهاد 80 میلیون پوندی بدنبال جذب هری کین مهاجم تاتنهام هستند. این روزنامه می نویسد آتلتیکو مادرید نیز همچنان بدنبال آن است تا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، این بازیکن را که در صدر فهرست خوزه مورینیو سرمربی منچستریونایتد قرار دارد، جذب کند.
هم زمان رسانه های ایتالیایی می گویند پائولو دیبالا مهاجم یوونتوس یکی از گزینه های اصلی منچستریونایتد است و این باشگاه چندین پیشنهاد وسوسه انگیزی برای این مهاجم آرژانتینی داشته است. همچنین باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید نیز خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند که در ماه های اخیر بازی های خیره کننده ای در سری آ ایتالیا داشته است. روزنامه اکسپرس نوشت؛ بارسلونا در صورتی که نیمار بازیکن برزیلی اش با قراردادی به ارزش 200 میلیون پوند از این تیم جدا شده و به منچستریونایتد بپیوندد، به طور حتم می خواهد از این بازیکن آرژانتینی به جای نیمار در ترکیبش استفاده کند.
رئال مادرید نیز بدنبال جذب این مهاجم است که در 27 دیدار سری آ، 12 گل به ثمر رسانده است. این باشگاه امیدوار است که این بازیکن آرژانتینی در بلندمدت به جایگزینی برای کریستیانو رونالدو تبدیل شود.
دیلی اکسپرس در گزارشی مدعی شده است که باشگاه چلسی مذاکراتی را با آنتونیو کونته سرمربی این تیم برای باقی ماندن در استنفورد بریج تا پایان سال 2021 آغاز کرده است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر