کد خبر: 16456
A

حضور ستاره های سابق استقلال در «4 فینال آسیا»

4 بازیکن سابق استقلال در فیلم آسیایی این باشگاه حاضر شدند.

حضور ستاره های سابق استقلال در «4 فینال آسیا»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، منصور رشیدی، مهدی پاشازاده، علی موسوی و امیر حسین صادقی با حضور در ورزشگاه آزادی تهران به " 4 فینال آسیا " به تهیه کنندگی مشترک علی فتح اله زاده و امیر رفیعی پیوستند تا تصویربرداری این فیلم که رفیعی کارگردانی آن را نیز بر عهده دارد، کماکان ادامه داشته باشد.

ابتدا امیر حسین صادقی مدافع سال های نه چندان دور استقلال تهران و حال حاضر صبای قم به " 4 فینال آسیا " پیوست تا با صحبتهای خود به دوران حضورش در استقلال تهران و افتخارات بسیار با این تیم بپردازد. صادقی از جمله بازیکنانی است که تجربه حضور در دو دوره جام جهانی را نیز دارد.

با پایان صحبت های صادقی، منصور رشیدی که قبل از انقلاب به همراه ناصر حجازی وظیفه حراست از دروازه تاج و تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت، با حضور در فیلم مربوط به تاریخ هفتاد و یک ساله باشگاه استقلال تهران از دوران بازی خود در تاج، چگونگی پیوستن به تیم های خارجی و شرکت در تمرینات بایرن مونیخ آلمان و همچنین رفاقت و رقابت با حجازی سخن گفت که بعد تر در فیلم خواهید دید.

 

فیلم 4 فینال آسیا

 

پس از رشیدی، علی موسوی مهاجم گلزن تیم فوتبال استقلال تهران در اواخر دهه هفتاد که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال ایران و بایرلورکوزن آلمان را نیز دارد، از دوران حضورش در تیم محبوب پایتخت، بازی فراموش نشدنی این تیم با دالیان چین و نایب قهرمانی در آسیا صحبت کرد که شنیدنی است.

مهدی پاشازاده پس از صحبتهای علی موسوی دیگر مهمان عوامل تولید و ساخت فیلم " 4 فینال آسیا " بود که از سال ها حضور در استقلال تهران و افتخاراتش با این تیم صحبت کرد که جالب توجه بود. پاشازاده که سابقه بازی در بسیاری از تیم های اروپایی را دارد،  از بازی با استرالیا و دعوت جهت حضور در تیم منتخب جهان نیز سخن گفت که این دعوت و بازی مربوط به آن باعث شد تا وی لقب " مهدی پاشا جهان " را از سوی هواداران استقلال دریافت کند.

پایان تصویربرداری با حضور محمود هداوند بوقچی قدیمی آبیهای پایتخت همراه بود تا وی ضمن اشاره به فعالیت دیگر بوقچی های تاج و استقلال از گذشته تا به امروز، با بوق خودش در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی تهران خواسته های رفیعی کارگردان فیلم را با نواختن آن انجام دهد.

تصویربرداری "4 فینال آسیا " کماکان ادامه خواهد یافت.

منبع: کاپ

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر