کد خبر: 16465
A

انگیزه پرسپولیسی‌ها برای بازی با قهرمان

پرسپولیس در حالی از استقلال خوزستان میزبانی می کند که یک انتقام بزرگ از این تیم طلب دارد.

 انگیزه پرسپولیسی‌ها برای بازی با قهرمان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پرسپولیسی‌ها فصل قبل با وجود امتیاز برابر نسبت به استقلال خوزستان، نایب قهرمان شدند و به  خاطر گل های خورده بیشتر و تفاضل گل ضعیف تر نسبت به این تیم اهوازی، قهرمانی را دو دستی تقدیم استقلال این شهر کردند.

 

این در حالی است که کارشناسان زیادی اعلام کردند حق پرسپولیسی ها بود تا روی سکوی قهرمانی بروند ولی استقلال خوزستان با کمک جوانان خود، قهرمانی را از چنگ پرسپولیس درآوردند.

 

حالا در این هفته که آخرین بازی در لیگ قبل از پایان سال 1396 است، استقلال خوزستان در تهران، مهمان پرسپولیس خواهد بود. دیداری که نتیجه آن بر سرنوشت قهرمانی این فصل نیز تاثیر بسزایی می گذارد اما مهم تر از آن، سرخپوشان به خاطر از دست دادن قهرمانی فصل قبل، حتما خرده حساب هایی با حریف اهوازی خود دارند.

 

آن طور که شنیدیم، بازیکنان پرسپولیس می خواهند با کسب یک پیروزی پرگل، انتقام قهرمانی لیگ قبلی را از استقلال خوزستان بگیرند. 

 

مدیران باشگاه نیز در پی نوشتن یک دعوتنامه هستند تا در آخرین دیدار خانگی پرسپولیس در سال 1395، هواداران را دور هم جمع کنند. این می تواند روز بزرگی برای سرخپوشان و همچنین روز سختی برای قهرمان لیگ قبل یعنی استقلال خوزستان باشد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر