کد خبر: 16472
A

یزد میزبان مسابقات بین‌المللی باشگاهی فوتبال ساحلی

از هفتم تا نهم فروردین سال آینده سه تیم از روسیه، اسپانیا و پرتغال با حضور در ایران در مسابقات چهار جانبه باشگاهی فوتبال ساحلی شرکت می کنند.

یزد میزبان مسابقات بین‌المللی باشگاهی فوتبال ساحلی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، پیرو رایزنی‌های دپارتمان فوتبال ساحلی ایران با سازمان جهانی فوتبال ساحلی جهت میزبانی کشورمان در دو رویداد ملی و باشگاهی و پس از برگزاری موفق مسابقات بین المللی پرشین کاپ با حضور تیم ملی ایران و سه تیم قدرتمند اروپایی به میزبانی استان بوشهر، دومین رویداد مهم فوتبال ساحلی ایران با حضور سه تیم مطرح باشگاهی اروپا در فروردین ماه سال ۹۶ به میزبانی کشورمان برگزار خواهد شد.

به همین منظور نخستین دوره مسابقات بین المللی باشگاهی فوتبال ساحلی (EurAsia) با حضور تیم های لوکوموتیو روسیه، لوانته اسپانیا، اسپورتینگ پرتغال و مقاومت گلساپوش یزد از ۷ الی ۹ فروردین ماه ۹۶ به میزبانی استان یزد و باشگاه مقاومت گلساپوش برگزار می‌شود.

در ابتدا طبق نظر سازمان جهانی فوتبال ساحلی مقرر بود یک باشگاه آسیایی به جای تیم اسپورتینگ پرتغال در مسابقات بین المللی اوراسیا شرکت کند که نهایتا با رایزنی دپارتمان فوتبال ساحلی این تیم قدرتمند جایگزین باشگاه آسیایی شد.

در همین راستا سازمان جهانی فوتبال ساحلی پوستر رسمی این مسابقات را با تصویری از محمدعلی مختاری –ملی پوش یزدی باشگاه مقاومت گلساپوش طراحی کرده و در بخش ویژه این رقابتها در سایت خود قرار داده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر