کد خبر: 16513
A

سرخو: همسان‌سازی حقوق کارکنان شهرداری ضرورت دارد

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران می‌گوید: بحث همسان سازی حقوق کارکنان شرکت‌های پیمانکاری شهرداری یک بحث سوسیالیستی نیست و باید با مدیریت متمرکز انجام شود.

سرخو: همسان‌سازی حقوق کارکنان شهرداری ضرورت دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جلسه کمیسیون کارگری شورای شهر تهران با حضور محسن سرخو، رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تهران، سید جعفر تشکری هاشمی معاون منابع انسانی شهرداری تهران و اعضای اتحادیه‌های کارگری و شوراهای اسلامی شهرداری تهران در سالن الغدیر شورای شهر برگزار شد.

سرخو با بیان اینکه همسان سازی یک بحث سوسیالیستی نیست و باید با مدیریت متمرکز انجام شود،‌گفت: در مورد درمان، طبقه بندی مشاغل باید کارهای کارشناسی شده بیشتری صورت گیرد تا نتایج مطلوبی حاصل شود.

وی افزود: این از آن جهت حائز اهمیت است که کارگران احساس تبعیض نکنند و یا این تبعیض بسیار کاهش یابد.

سید جعفر هاشمی تشکری معاون منابع انسانی شهرداری تهران نیز در ادامه نشست فراکسیون کارگری شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران می‌پذیرد که مشکلاتی در زمینه قراردادهای نیروهای کار در شرکت‌های پیمانکاری وجود دارد اما باید در این خصوص به ما کمک کنید.

تشکری هاشمی با بیان اینکه دالت به این معنی است که باید کف و سقفی برای دستمزد و مزایای حقوق کارکنان تعیین شود، گفت: باید بر اساس عدالت کف حقوق و دستمزد به گونه‌ای تعیین شود که هر کسی هر مقدار شایسته است دریافت کند.

وی افزود: در همین راستا شرکت‌های زیر مجموعه شهرداری تهران باید وظیفه پرداخت‌های کارکنان خود را مطابق مقرراتی که به تصویب هیئت مدیره شرکت‌ها رسیده است، انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به برقراری سیستم‌های اتوماسیون و نظارت الکترونیک بر عملکرد شرکت‌های پیمانکاری تابعه شهرداری تهران گفت:‌ اطلاعات در پایگاه‌هایی که به این منظور ایجاد شده ثبت می‌شود تا هر گونه تخلفی در این زمینه انجام نشود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر