کد خبر: 16545
A

تفاوت ترامپ و روحانی از دیدگاه «طالب الرفاعی»

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری ملل متحد گفت: آشکارا می‌توان تفاوت بین ترامپ و روحانی را احساس کرد. رئیس‌جمهور آمریکا از ورود مردم کشورهای دیگر به کشور خود جلوگیری می‌کند، درحالی‌که رئیس‌جمهور ایران مردم دنیا را برای سفر به کشورش فرامی‌خواند.

به گزارش دیده بان ایران به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، در دیدار زهرا احمدی‌پور رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با طالب الرفاعی در حاشیه حضور معاون رئیس‌جمهور در برلین و برای شرکت در هفتمین نشست وزیران گردشگری جاده ابریشم، دبیرکل سازمان جهانی گردشگری ملل‌متحد بر رشد آمار گردشگران ورودی به ایران در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: چین می‌تواند هدف گردشگری مهمی برای ایران باشد، چون این کشور با جمهوری اسلامی ایران تناسب‌ها و همخوانی‌های بسیاری دارد.

او افزود: آشکارا می‌توان تفاوت بین ترامپ و روحانی را احساس کرد، رئیس‌جمهوری آمریکا از ورود مردم کشورهای دیگر به کشور خود جلوگیری می‌کند، درحالی‌که رئیس‌جمهوری ایران مردم دنیا را برای سفر به کشورش فرامی‌خواند.

احمدی‌پور، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، نیز در این دیدار اظهار کرد: انتقال پیام ایران ــ که بر صلح و امنیت و توسعه پایدار تأکید دارد ــ برای ما بسیار مهم است. دنیا باید به ایران اعتماد کند.این اعتماد را می‌توان با توسعه گردشگری پدید آورد و تقویت کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر