کد خبر: 16673
A

بازتاب اختلاف کی‌روش با فدراسیون ایران و برانکو در رسانه ای قطری

مشکلات کی‌روش فقط محدود به فدراسیون فوتبال ایران نیست و با باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ درباره دعوت بازیکنان این تیم به اردوی تیم ملی اختلافاتی دارد

بازتاب اختلاف کی‌روش با فدراسیون ایران و برانکو در رسانه ای قطری

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روزنامه الشرق قطر در شماره امروز خود با مطلبی تحت عنوان «تیم ملی فوتبال ایران پیش از مصاف با قطر در محاصره مشکلات است»، نوشت: مشکلات بسیاری تیم ایران را  پیش از مصاف با قطر در هفته اول دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 2018 روسیه در گروه AA قاره آسیا محاصره کرده  است. این اتفاق به عمق اختلافات کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی و فدراسیون فوتبال ایران بازمی‌گردد. این اتفاق به ویژه پس از ارائه پیشنهاد تیم ملی فوتبال آفریقای جنوبی به کی‌روش و  درخواست دوباره او برای ترک ایران ادامه پیدا کرد.

الشرق در ادامه این خبر خود آورده است: مشکلات کی‌روش فقط محدود به فدراسیون فوتبال ایران نیست و با باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ درباره دعوت بازیکنان این تیم به اردوی تیم ملی اختلافاتی دارد. برانکو در برهه‌ای مانع حضور بازیکنانش دراردوی تیم ملی شد. از سوی دیگر اظهارات اخیر جورج فوساتی، سرمربی قطر مبنی بر مقصر دانستن کی‌روش در اتفاقات بازیرفت در ورزشگاه آزادی بازتاب‌ گسترده‌ای در رسانه‌های ایرانی داشت.

روزنامه العرب نیز با اشاره به خشم کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال ایران نوشت: سرمربی پرتغالی دوباره درخواست کناره‌گیری خود را از تیم ملی فوتبال ایران مطرح کرد زیرا خواسته‌های خود جهت اجرایی کردن برنامه‌های آماده‌سازی این تیم و صعود به جام‌جهانی 20188 روسیه توسط فدراسیون فوتبال تامین نمی‌شوند.

این روزنامه قطری در ادامه روایت کوتاهی از اختلافات دو ماه قبل کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم پرسپولیس و جنگ   لفظی آنها در زمان برپایی اردوی تیم ملی در امارات را مورد بررسی قرار داد.

الرایه، دیگر روزنامه قطری است که از احاطه تیم ملی فوتبال ایران توسط اختلافات و مشکلات بسیاری پیش از مصاف با شاگردان جورج فوساتی خبر می‌دهد و در گزارش خود آورده است: عدم تفاهم کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران و اختلافاتش از زمان پیشنهاد تیم ملی آفریقای جنوبی و تمایل او برای خروج از ایران نمود بیشتری پیدا کرد. کی‌روش مدتی قبل قصد کناره‌گیری از  سمت خود در تیم ملی فوتبال ایران را داشت که با مخالفت فدراسیون فوتبال این کشور مواجه شد.

در ادامه این گزارش روزنامه قطری آمده است: اختلافات در تیم ملی ایران پایان نیافته و برانکو سرمربی پرسپولیس اعلام کرد که بازیکنانش را در اختیار تیم ملی ایران جهت بازی تدارکاتی برابر عراق قرار نخواهد داد. این مسئله به یکی از اخبار مهم رسانه‌های  ایرانی تبدیل شده است.

رسانه‌های قطری در آستانه بازی با ایران با انتشار این اخبار سعی در افزایش روحیه شاگردان فوساتی و القای اختلافات و مشکلات در تیم ملی ایران را دارند. قطر که با 4 امتیاز رتبه پنجم جدول رد‌ه‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی 20188 روسیه را دارد سوم فرودین ماه سال 1396 میزبان تیم صدرنشین 111 امتیازی ایران است.

پیش از این جورج فوساتی، سرمربی اروگوئه‌ای تیم ملی قطر نیز جنگ جدید روانی با مقصر خواندن کارلوس کی‌روش در بازی  جنجالی دور رفت این رقابت‌ها برابر ایران در ورزشگاه آزادی به راه انداخته بود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر