کد خبر: 16759
A

دیدار وزیر ورزش با ابوالفضل آرمیده

در آستانه سال نو، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان از ابوالفضل آرمیده کشتی‌گیر نوجوان کشورمان دیدار کرد و در جریان آخرین وضعیت این کشتی‌گیر قرار گرفت.

دیدار وزیر ورزش با ابوالفضل آرمیده

دیده بان ایران - ابوالفضل آرمیده، کشتی‌گیر نوجوان کشورمان که از یک بیماری سخت نجات پیدا کرده است به همراه دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و درکتر تورج ملک محمدی رییس کمیته پزشکی فدراسیون کشتی با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در محل این وزارت‌خانه دیدار و گفت‌وگو کردند.

سلطانی‌فر پس از آن که در جریان آخرین وضعیت این کشتی‌گیر قرار گرفت گفت: منتظر آن روز خواهیم بود که هر چه زودتر تو را روی سکوی بین‌المللی ببینیم و این امر محقق خواهد شد و در بیمارستان هم این مطلب را گفتم و بار دیگر هم بر روی این مساله تاکید می‌کنم.

 در این دیدار هم‌چنین نوروزی از حمایت‌های وزیر تشکر کرد و از اقدامات دکتر شاهی و صالحی ریاست بیمارستان امام خمینی (ره) قدردانی کرد. پدر ابوالفضل نیز از زحمات همه به ویژه نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و رسول خادم تشکر کرد.

 در پایان این دیدار وزیر ورزش و جوانان که به طور مرتب پیگیر احوالات ابوالفضل آرمیده بود، هدیه‌ای را در آستانه سال جدید به او اهدا کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر