کد خبر: 17717
A

اسطوره رئال احتمال حضورش در بارسا را تکذیب نکرد

رائول، ستاره سابق رئال مادرید اذعان داشت که بروز هر اتفاقی در دنیای فوتبال ممکن است، حتی حضور او در بارسلونا.​​​​​​​

اسطوره رئال احتمال حضورش در بارسا را تکذیب نکرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران به نقل از ورزش سه؛ رائول در سالهای اخیر مشغول اداره فعالیت های رئال در ایالت متحده بوده و هنوز مربیگری را به طور حرفه ای آغاز نکرده است.

 

امکان حضور در کادر بارسلونا: "من علاقمندم همیشه کارها را مرحله به مرحله انجام بدهم. اولین قدم، بازگشت به خانه ام رئال مادرید است و دلیلی برای حضور در بارسا نیست اما در فوتبال هرگز نمی توان در مورد اتفاق افتادن امری اطمینان داشت."

 

عدم علاقه به ضد بارسا نشان دادن در رسانه ها: "17 سال از عمرم را در رئال مادرید سپری کردم و شکی در مورد مادریدیستا بودن من وجود ندارد.

 

 

اما تجزیه و تحلیل فوتبال مقوله ای متفاوت است و این همان کاریست که در من در مورد بارسلونا در سالهای اخیر انجام داده ام. زمانی که آنها خوب بازی می کنند باید به این امر اعتراف کرد.

 

در سالهای اخبر و با در نظر گرفتن لالیگا در می یابیم که بارسا از استمرار بیشتری نسبت به رئال برخوردار بوده است. همچنین اگر عملکرد آنها در رقابت های اروپایی را در نظر بگیرید می بیند که تفاوت چشمگیری بین دو تیم وجود ندارد."

 

جدایی لوییس انریکه در پایان فصل: "شرایط انریکه را به خوبی درک می کنم. 17 سال عضو رئال بودم و ندیده ام که یک سرمربی سالیان درازی هدایت بارسا یا رئال را بر عهده داشته باشد. او وظیفه خود را در بارسا به خوبی انجام داده و من درک می کنم که نیاز به استراحت دارد."

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر