کد خبر: 17752
A

معصومه ابتکار: فشارها و تهمت‌ها هیچ خللی در اراده ما ایجاد نمی‌کند

رییس‌سازمان حفاظت محیط زیست: وعده رییس‌جمهور مبنی بر اینکه دولت من دولت محیط‌زیست خواهد بود در کارنامه زیست‌محیطی دولت به اثبات رسید.

معصومه ابتکار: فشارها و تهمت‌ها هیچ خللی در اراده ما ایجاد نمی‌کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ معصومه ابتکار، در پاسخ به این سوال که به عملکرد خود در سازمان حفاظت محیط زیست چه نمره‌ای می‌دهید، عنوان کرد: نمره را باید مردم بدهند ما خدمتگزار مردم هستیم ما هم برای اینکه این نمره‌دهی راحت‌تر باشد کارنامه دوساله دولت را در حوزه محیط زیست درآوردیم و ان‌شاءالله کارنامه دوساله دوم هم به زودی منتشر می‌شود.

او افزود: به نظر من کارنامه دولت در حوزه محیط زیست بسیار خوب است البته این  به مفهوم آن نیست که به همه اهداف رسیدیم قطعا کمبودها و کاستی‌هایی هم وجود دارد کار بدون ایراد نمی‌شود اما وعده رییس‌جمهور مبنی بر اینکه دولت من دولت محیط‌زیست خواهد بود  در کارنامه زیست‌محیطی دولت به اثبات رسید و می‌توان آن را ملاک قرار داد.

رییس‌سازمان حفاظت محیط زیست عنوان کرد: کارنامه دو ساله اول که منتشر شده و کارنامه دوم هم در پایان این دولت منتشر می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا در صورت پیروزی روحانی در انتخابات باز هم در دولت همکاری خواهید داشت، گفت: خیلی زود است که درباره این موضوع  اظهارنظر کنیم فعلا هستیم و امیدواریم خداوند توفیق بدهد تا بتوانیم با وجود همه سختی‌ها و فشارها به کارمان ادامه دهیم.

ابتکار تاکید کرد: این فشارها و تهمت‌ها هیچ خللی در اراده ما برای خدمت‌رسانی به مردم  وارد نمی‌کند و تا زمانیکه مسئولیت داریم به مردم خدمت می‌کنیم.- ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر