کد خبر: 17781
A

رنجروور ایووک در ایران رونمایی شد

این روزها تهرانی‌ها وقتی از پارک‌وی می‌گذرند، متوجه بنر جالب نمایشگاهی می‌شوند که حرف و حدیث‌های زیادی پشت سر آن است. نمایشگاه واقع در ضلع جنوب شرقی پارک‌وی، که حدود یک سال برای تغییر دکوراسیون و طراحی مجدد نمای بیرونی‌اش بلااستفاده باقیمانده بود، حالا درحال تکمیل شدن است.

رنجروور ایووک در ایران رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران؛ سال 96 سالی است که رنجروور Evoque را برای نخستین‌بار در ایران می‌بینیم: انگلیسی جذابی که برای گرفتن بازار پورشه ماکان در ایران لحظه‌شماری می‌کند.

این روزها تهرانی‌ها وقتی از پارک‌وی می‌گذرند، متوجه بنر جالب نمایشگاهی می‌شوند که حرف و حدیث‌های زیادی پشت سر آن است. نمایشگاه واقع در ضلع جنوب شرقی پارک‌وی، که حدود یک سال برای تغییر دکوراسیون و طراحی مجدد نمای بیرونی‌اش بلااستفاده باقیمانده بود، حالا درحال تکمیل شدن است. اگر همه چیز به خوبی پیش برود، به‌زودی پشت ویترین این نمایشگاه باید شاهد اولین خودروهای جگوار لندرور در ایران باشیم؛ خودروهایی که قطعا یک شاسی‌بلند هم درمیانشان وجود دارد: رنجرور ایووک.

 

تنها رنجرور ایران

 

در میان محصولات رنجرور، ایووک تنها خودرویی است که می‌تواند از قانون ممنوعیت واردات 2500 سی‌سی‌ها عبور کند. ایووک نخستین‌بار در سال 2011 وارد بازار شد. هدف انگلیسی‌ها از ساخت ایووک اضافه‌کردن محصولی ارزان‌‌قیمت به خانواده لندرور بود تا بدین‌ترتیب آن‌ها هم سهمی از بازار شاسی‌بلندهای لوکس جمع‌وجور داشته باشند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر