کد خبر: 18494
A

کواکبیان: اصلاح‌طلب و اصولگرا بر سر منافع ملی با هم مشکلی ندارند

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اقدام آمریکا در سوریه گفت که چرا موشک‌های روسیه عمل نکرد و یادآور شد که به دنیا پیام می‌دهیم که در کشور ما اصلاح‌طلب و اصولگرا بر سر منافع ملی با هم مشکلی ندارند.

کواکبیان: اصلاح‌طلب و اصولگرا بر سر منافع ملی با هم مشکلی ندارند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به موشک‌اندازی آمریکا به سوریه، گفت: به دنیا پیام می‌دهیم که کشور ما اصلاح‌طلب و اصولگرا بر سر منافع ملی با هم مشکلی ندارند و ید واحده هستند.

او گفت: حال عده‌ای نادان می‌گویند که این موشک‌ها عصای اصلاح‌طلبان شده که این حرف بسیار بی‌ربطی است.

نماینده مردم تهران در مجلس خطاب به لاریجانی گفت: فکر می‌کنم توطئه‌هایی که شما می‌گویید بسیار عمیق‌تر است، چرا موشک‌های روسیه عمل نکرد؟

او اضافه کرد: فکر می‌کنم هماهنگی کلی بوده است و شاید برخی نظر مخالف داشته باشند. اما پیشنهاد می‌کنم که با مسئولان مرتبط برای بررسی وضع منطقه تشکیل جلسه دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین در اخطاری با استناد به اصول ۳۰ و ۵۰ قانون اساسی، گفت: جریمه کردن صنعتگر معمولی و بخش خصوصی بدون انتقال برخی از پایگاه‌های دولتی به خارج از شهر نتیجه‌ای ندارد. مثلاً پادگان‌ها باید از تهران منتقل شود. بنده با سردار دهقان هم که صحبت می‌کردم می‌گفتند راضی هستیم که این اتفاق بیفتد اما پولی نداریم.

کواکبیان در پایان اعلام کرد: در واقع بسیاری از معضلات محیط زیستی به دلیل وجود مراکز دولتی در داخل شهر است که باید به خارج از شهر منتقل شود. لذا جریمه یک‌طرفه بخش خصوصی را تبعیض می‌دانم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر