کد خبر: 18646
A
تاریخ سازی CR7؛

رونالدو به رکورد 100 گل در رقابت های اروپایی در سطح باشگاهی دست یافت

رونالدو با دو گلی که مقابل بایرن مونیخ به ثمر رساند به اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در لیگ قهرمانان، سوپر کاپ و مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان موفق به زدن 100 گل می‌شود

رونالدو به رکورد 100 گل در رقابت های اروپایی در سطح باشگاهی دست یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، کریستیانو رونالدو با زدن دو گل به بایرن مونیخ توانست زودتر از مسی به رکورد 100 گله در رقابت هایاروپایی در سطح باشگاهی دست یافت.

 

 

کریستیانو رونالدو که در این فصل از لیگ قهرمانان افتی چشمگیر داشت و تا قبل از دیدار برابر بایرن تنها موفق به زدن دو گل شده بود، امشب جبران مافات کرد و توانست به اندازه کل بازی های قبلی در لیگ قهرمانان گلزنی کند. به این ترتیب فوق ستاره پرتغالی که زودتر از اینها می توانست به رکورد 100 گل زده در بازی های باشگاهی اروپا برسد، در نهایت به این مهم دست پیدا کرد و لیونل مسی را که 97 گله است پشت سر گذاشت.

او دقیقه 47 بازی روی پاس کارواخال با یک بغل پای دیدنی دروازه نویر را گشود و در ادامه سانتر آسنسیو را با کف پا به گل دوم خود و رئال بدل کرد تا در حساس ترین بازی رئال در لیگ قهرمانان ستاره اول تیمش باشد.

به این ترتیب رونالدو در یکصد و چهل و دومین بازی اروپایی اش، موفق به زدن صدمین گل خود شد. او با پیراهن تیم های اسپورتینگ لیسبون، منچستریونایتد و رئال توانسته 97 گل در لیگ قهرمانان، 1 گل در دور مقدماتی لیگ قهرمانان و 2 گل نیز در سوپرکاپ اروپا به ثمر برساند. رقیب جدی او مسی در 116 بازی روی عدد 97 گل زده باقی مانده است.

این دبل شماره 21 رونالدو نیز بود که به این ترتیب با رکورد اینزاگی برابری کرد. رونالدو در 5 مصافش با بایرن توانسته 6 گل برابر این تیم به ثمر برساند که آمار فوق العاده ای است. او سال 2012 در برنابئو برای اولین بار مقابل بایرن دبل کرد و سه سال پیش نیز در آلیانس آرنا موفق به زدن دو گل به قهرمان آلمان شده بود. به این ترتیب روند هر بازی یک گل او در زمین تیم های آلمانی نیز تداوم یافت.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر