کد خبر: 18702
A
سبحانی در نشست خبری:

ادعای حل معجزه آسای مشکلات را باید به موزه سپرد/ اساسا جزء دسته اصولگرایان نبوده‌ام

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ادعای حل معجزه آسای مشکلات را باید به موزه سپرد، گفت: مساله امروز ملت آماده شدن برای بستن کمربندهای کار و تلاش و تحمل ریاضت و پرداختن هزینه‌های آزادی و استقلال به منظور شتاب بخشیدن و حرکت توسعه یافته است

ادعای حل معجزه آسای مشکلات را باید به موزه سپرد/ اساسا جزء دسته اصولگرایان نبوده‌ام

دیده بان ایران - حسن سبحانی در نشست خبری خود پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: می‌گویند دوره توسعه یافتن کشورمان طولانی شده است. بدون شک حداقل باید با یک دهه کوشش و هوشیاری پیش برویم.

او گفت: تحقق این مهم تشکیل دولت‌هایی را می‌طلبد که با تدبیر عالمانه و اخلاق‌مدارانه پیچیدگی امور را به مردم بگویند و در کنار آن گشایش شرایط را زمینه سازی کنند.

سبحانی ادامه داد: ملت را برای اقدامات فداکارانه و نه شنیدن وعده‌های اغواگرانه آماده کنیم. اقتضای دولت امروز این است که ادعای حل معجزه آسای مشکلات را به موزه سپرده و با توانمند سازی ملت نشان دهد که مسائل و مشکلات واقعی فعلی جامعه را می شناسد. دولتی که شجاعانه به مردم بگوید که طی کردن این مسیر به تحمل رنج و سختی نیاز مند است.

این نماینده ادوار مجلس گفت: مساله امروز ملت آماده  شدن برای بستن کمربندهای کار و تلاش و تحمل ریاضت و پرداختن هزینه‌های آزادی و استقلال به منظور شتاب بخشیدن و حرکت توسعه یافته است. من تشکیل چنین دولتی را تسریع خواهم کرد.

سبحانی در پاسخ به پرسش ایلنا مبنی بر علت عدم حضورش در لیست ائتلاف اصولگرایان گفت: من اساسا جزء این دسته نبودم و در زمان انتخابات نیز خودم را درگیر این مسائل نکردم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا احتمال دارد به نفع کاندیدای دیگری انصراف دهید یا وارد ائتلاف‌های انتخاباتی شود، تصریح کرد: ترحیح می‌دهم در حال حاضر در این رابطه صحبتی نکنم و در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

 

منبع: ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر