کد خبر: 18705
A
ربیعی:

سخت‌کوشی در دولت پیشرفت، بهتر از ادعای دویدن در دولت پسرفت است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه سخت‌کوشی در دولت پیشرفت، بهتر از ادعای دویدن در دولت پسرفت است، گفت: در سایه عقلانیت و سخت‌کوشی باید رو به پیشرفت برویم و این بنای دولت است.

سخت‌کوشی در دولت پیشرفت، بهتر از ادعای دویدن در دولت پسرفت است

دیده بان ایران - علی ربیعی امروز در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و کار گروه اشتغال استان کرمان اظهار داشت: کار بی‌سر و صدا از خصلت‌های دولت بوده است. ما فکر می‌کنیم آرامش، ضرورت امروز جامعه ایران است و سرمایه‌گذاری خارجی جایی که درگیری باشد، نمی‌آید و حتی سرمایه‌گذار ایرانی هم آنجا نمی‌رود.

وی ادامه داد: ما گناه می‌دانیم اگر منابعی را اتلاف کنیم و حق نداریم حتی راجع به یک ریال اعتبار تصمیم ناروا بگیریم و معتقدم آرامش اصلی‌ترین مساله ما در جامعه ایران امروز است.

ربیعی تصریح کرد: ریشه آسیب‌های اجتماعی نیز در ناآرامی است و دولت نیاز دارد جامعه را با آرامش جلو ببرد.

وی با اشاره به اینکه اصل بعدی ما حرکت کارشناسی و عقلانی است، تصریح کرد: نباید حرکتی کنیم که عقلانیت در آن کم باشد. حق نداریم به خاطر رضایت امروز آینده کشور را از بین ببریم.

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: ما حتی در سیاست رفاهی خود به سمت سیاست‌های فقرزدایی مبتنی بر توانمندسازی رفته‌ایم.

ربیعی تصریح کرد: طی سه سال گذشته در استان کرمان ۲۸۰ تخت بیمارستانی اضافه شده و جاهایی که می‌دانستیم هزینه‌ها برای مردم کمرشکن است، سیاست رفاهی را درست پیش گرفته‌ایم.

وزیر کار بیان کرد: بنای کار در دولت یازدهم کار سخت‌کوشانه است و سخت‌کوشی به معنای پرکاری و رفتن به حوزه‌هایی است که دیده نمی‌شود و سیاست دولت این بوده است.

وی با اشاره به اینکه سخت کوشی در دولت پیشرفت، بهتر از ادعای دویدن در دولت پسرفت است، تصریح کرد: در سایه عقلانیت و سخت کوشی باید رو به پیشرفت برویم و این بنای دولت است.

ربیعی عنوان کرد: معتقدیم یارانه سه دهک پایین را باید بهبود ببخشیم و برنامه دولت برای سال جدید، غنی‌سازی اقشار پایین از جنبه دستیابی به شغل است و برنامه اشتغال ضد فقر و بیمه اجتماعی برای همه را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدارا و اجماع بزرگ، جزو سیاست دولت است و دولت معتقد است همه باید زیر سایه رهبر بزرگمان کنار هم باشیم، تصریح کرد: رهبری عمق استراتژیک دولت است و دولت به آن می‌بالد و حفظ استقلال و تمامیت ارضی را اصل مهم می‌دانیم و دولت انقلابی داریم.

وی ادامه داد: لازم است قدرت نظامی کشور را افزایش بدهیم و دولت بیشترین سرمایه‌گذاری را برای افزایش قدرت نظامی انجام داده و امروز در سایه قدرت و توان ملی کار را جلو می‌بریم.

 

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر