کد خبر: 18966
A
همزمان با سفر رئیس جمهور به استان فارس

افتتاح چهارمین ورزشگاه بزرگ کشور

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی از افتتاح ورزشگاه ۵۰ هزارنفری پارس در استان فارس به عنوان چهارمین ورزشگاه بزرگ کشور خبر داد.

افتتاح چهارمین ورزشگاه بزرگ کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از سایت شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور، قرار است روز پنجشنبه 31 فروردین ماه، همزمان با سفر استانی رئیس جمهور به استان فارس، ورزشگاه 500 هزار نفری پارس شیراز توسط مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان افتتاح شود. این ورزشگاه چهارمین ورزشگاه بزرگ کشور پس از آزادى، یادگار امام و نقش جهان است.

مصطفی مدبر، مدیرعامل شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور با اعلام اینکه عملیات احداث پروژه از سال 80 آغاز شده است، اظهار داشت: این مجموعه ورزشی 45 هکتاری دارای زمین چمن استاندارد طبیعی با سیستم مدرن گرمایش از کف، پیست تارتان 8 خطه، دکل‌های روشنایی 1200 لوکس و اسکوربردی به مساحت 104 مترمربع است.

مدیرعامل شرکت توسعه در ادامه به انتخاب سازه بتنی ورزشگاه پارس به عنوان برترین سازه بتنی سال 1393 اشاره کرد و گفت: این ورزشگاه از پروژه‌های شاخص و با کیفیت شرکت توسعه اماکن ورزشی کشور در شهرستان شیراز است که دارای سازه بتنی متقارن در سه گالری، دارای سایبان فلزی با پوشش پارچه‌ای که حداقل 75 درصد استادیوم را سرپوشیده کرده است. شرایط مناسب این ورزشگاه سبب شده که تیم‌هاى استان فارس بتوانند از فصل آینده مسابقات خود را در استادیوم 50 هزار نفرى پارس برگزار کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر