کد خبر: 18971
A
برای رسیدگی به موضوع سیل در آذربایجان شرقی

رئیس جمهوری در راس هیات بلند پایه وارد تبریز شد

رئیس جمهوری صبح چهارشنبه به منظور حضور در مناطق سیل زده آذربایجان شرقی وارد فرودگاه تبریز شد.

رئیس جمهوری در راس هیات بلند پایه وارد تبریز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دکتر روحانی در این سفر از نزدیک در جریان خدمات رسانی ها قرار گرفته و با خانواده های جانباخته های سیل روز جمعه دیدار و با آنان اظهار همدردی می کند. 
وزرای کشور، جهاد کشاورزی و نیرو همراه با رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور و معاون رییس جمهوری در امور زنان، آقای دکتر روحانی را در سفر یکروزه به آذربایجان شرقی همراهی می کنند. 
رئیس جمهوری بعد از ظهر در نشست ستاد بحران آذربایجان شرقی حضور یافته و دستورات لازم را برای ساماندهی وضعیت مناطق سیل زده استان صادر خواهد کرد . 
بر اساس این گزارش بارش شدید باران در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته موجب جاری شدن سیل در مناطق مختلف آذربایجان شرقی شد که علاوه بر خسارت های وارده به بخش های مختلف زیرساختی و کشاورزی مفقودی 42 تن از هموطنان عزیزمان را در پی داشت . 
با تلاش های شبانه های روزی نهادهای مسئول در حوزه امداد و خدمات، تا زمان حاضر پیکر 38 تن از مفقودان این حادثه پیدا شده است. 
مدیریت ارشد استان به عنوان نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی از همان نخستین ساعت وقوع حادثه به صورت میدانی و با حضور در روستاهای پیرامون تبریز و شهرستان های عجب شیر و آذرشهر، برای به حداقل رساندن آسیب های جانی و مالی ناشی از سیل پای کار بود. 
رئیس دولت تدبیر و امید هم از نخستین ساعات وقوع حادثه با اعزام نمایندگان عالی رتبه خود برای بودن در کنار مردم و اتخاذ تصمیم های عملی و کارگشا برای کاستن از آلام و دردهای مردم و برداشتن گام های عملی در این ارتباط کوشید. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر