کد خبر: 18982
A

روحانی: دولت با همه توان برای کمک به آسیب دیدگان سیل تلاش می کند

رئیس جمهوری با تسلیت به داغداران حادثه سیل آذربایجان، گفت: دولت یازدهم با همه توان خود برای کمک و رفع مشکلات آسیب ‌دیدگان تلاش می کند.

روحانی: دولت با همه توان برای کمک به آسیب دیدگان سیل تلاش می کند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، دکتر حسن روحانی روز چهارشنبه در سفر به آذربایجان شرقی در بدو ورود به تبریز در جمع خبرنگاران افزود: از همان لحظات آغاز این حادثه ناگوار، ضمن پیگیری اقدام های انجام شده از طریق استاندار و فرستادن وزیر نیرو به منطقه، در دولت نیز بررسی‌ها و اقدام های خوبی برای کمک به مردم این استان انجام شد.
وی اظهار کرد: در کنار رحمت‌های الهی باران، عده‌ای از مردم گرفتار سیل و خسارات جانی و مالی شدند که ضرورت داشت برای بررسی، انجام اقدام ها و کارهای تکمیلی به منظور رفع مشکلات کمک‌های بلاعوض و تسهیلات کم‌بهره، به این استان سفر کنیم.
رئیس‌ جمهوری تاکید کرد: روز گذشته اعتبارهای لازم برای استان‌های سیل زده کردستان، آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل توسط خزانه تخصیص داده شد.
روحانی ادامه داد: سفر به دیار مردم دلاور آذربایجان بویژه در ماه پربرکت رجب، فرصت مغتنمی است.
رئیس‌ جمهوری روز چهارشنبه به منظور بررسی آخرین وضعیت سیل‌ زدگان آذربایجان شرقی و افتتاح چندین طرح و پروژه استانی، با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، استاندار و جمعی از مقام های ارشد محلی وارد فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز شد.
بارش باران سیل آسا در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته موجب جاری شدن سیل در مناطق مختلف آذربایجان شرقی شد.
سیل علاوه بر ایجاد خسارت های مالی در شهرهای مختلف استان، در شهرستان های آذرشهر و عجب شیر موجب مفقودی 42 نفر شد که تاکنون پیکرهای 37 نفر پیدا شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر