کد خبر: 19014
A

دعوت 14 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال جوانان

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران، 14 بازیکن را به اردوی سوم آماده سازی این تیم که از روز شنبه دوم اردیبهشت ماه شروع می‌شود، دعوت کرد.

دعوت  14 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال جوانان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای  از 22 تا 31 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی باکو در جمهوری آذربایجان برگزار خواهد شد.

در مسابقات والیبال مردان این بازی‌ها 12 کشور شرکت دارند که تیم والیبال جوانان با هدایت بهروز عطایی به عنوان نماینده ایران در این رقابت ها شرکت می‌کند.

دومین اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان که از 15 فروردین ماه آغاز شده بود، شب گذشته (سه شنبه شب) پس از 29 جلسه تمرین به پایان رسید و بهروز عطایی سرمربی این تیم 14 بازیکن زیر را برای حضور در مرحله سوم و نهایی اردوی آماده سازی قبل از بازی های کشورهای اسلامی دعوت کرد:

علی رمضانی، مصطفی خلیلی، رسول آقچه لی، پوریا یلی، بیژن براتی طرقی، اسماعیل طالبی خامنه، علی اصغر مجرد، طیب عینی ثمرین، توحید صمدی، مهدی لطفی، اکبر ولایی، میربابک موسوی، شایان شاهسوند و میثم صالحی.

بازیکنان دعوت شده باید ساعت 19 روز جمعه یکم اردیبهشت ماه خود را به سرپرست تیم جوانان در آکادمی ملی المپیک معرفی کنند.

این مرحله از اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان از دوم تا شانزدهم اردیبهشت ماه به مدت 15 روز پیگیری خواهد شد و ملی پوشان 18 اردیبهشت ماه برای حضور در مسابقات والیبال چهارمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی راهی باکو پایتخت جمهوری آذربایجان خواهند شد.

دور مقدماتی مسابقات والیبال مردان بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در دو گروه به شرح زیر پیگیری خواهد شد:
 

گروه الف: جمهوری آذربایجان، ترکیه، اندونزی، پاکستان و افغانستان

گروه ب: ایران، قطر، الجزایر، عربستان سعودی و مراکش

مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان که از دوم تا یازدهم تیرماه به میزبانی شهرهای «موراویایی جنوبی» و «برنو» کشور جمهوری چک برگزار می‌شود، دیگر رویداد مهم سال 2017 است که ملی پوشان جوان ایران در آن شرکت می‌کنند.

تیم والیبال جوانان ایران با کسب مقام نایب قهرمانی سال 2016 آسیا در رقابت‌های چین تایپه، مجوز حضور در رقابت های جهانی سال 2017 را به دست آورده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر