کد خبر: 19043
A

مولاوردی و ابتکار به روستای سیل‌زده چنار رفتند

در جریان بازدید هیات دولت از مناطق‌ سیل‌زده، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده و همچنین رییس سازمان حفاظت محیط زیست، به خانه اهالی روستای چنار رفتند و از آنها دلجویی کردند.

مولاوردی و ابتکار به روستای سیل‌زده چنار رفتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در پی بارش های اخیر در شمال غرب کشور که به تخریب تعدادی از خانه های مسکونی، راه‌ها و تاسیسات جاده‌ای منجر شد و متأسفانه تعدادی از هموطنانمان درگذشتند، رییس‌جمهور و هیات دولت برای بررسی اقدامات امدادرسانی انجام شده، راهی استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل و کردستان شدند. 

اعضای هیات دولت، با عبور از این شهرها و روستاها و گفت‌وگو با مسئولان و مردم مناطق سیل‌زده، در جریان روند امدادرسانی قرار گرفتند و از نزدیک، جویای وضعیت خانوارهایی شدند که در جریان سیل، دچار آسیب‌ و خسارت شده بودند. 

شهر چنار واقع در عجب‌شیر، یکی از شهرهایی بود که بیشترین تعداد قربانی سیل را داشت و چندین خانواده در این روستا داغدار شدند. در جریان بازدید از این شهر آذربایجان شرقی، شهیندخت مولاوردی، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده و همچنین معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت محیط زیست، به عنوان نمایندگان هیات دولت، به بازدید محلی از خانواده‌های روستایی پرداختند و با حضور و اقامت چند ساعته در منازل اهالی چنار، به مشکلات خانواده‌های این روستا گوش سپردند.

آنها ضمن همدردی و دلجویی از این مردم گرفتار بحران و خانواده‌های داغدار، به آنها قول مساعد برای رسیدگی هرچه سریعتر به مشکلاتشان را دادند و اعلام کردند پیگیر سایر مشکلاتشان نیز خواهند بود. 

چنار یکی از روستاهای استان آذربایجان شرقی است که در دهستان دیزجرود شرقی بخش قلعه‌چای شهرستان عجب‌شیر واقع شده‌است. پرتلفات‌ترین حادثه سیل هفته گذشته شمال غرب ایران در این روستا اتفاق افتاد. ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر