کد خبر: 19590
A
آصفری عضو شورای مرکزی جمنا در گفتگو با دیده بان ایران:

جمنا کاندیدای نهایی خود را بعد از نظر سنجی در مناظره سوم اعلام می‌کند

عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) به زمان معرفی کاندیدای نهایی این جبهه اشاره کرد و گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) در مرحله سوم مناظرات تلویزیونی کاندیداها نظر سنجی خواهد داشت و بعد از برگزاری نظر سنجی نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد که ممکن است یک نفر باشدیا دو نفر کاندیدای نهایی این جمنا در انتخابات باشد.

جمنا کاندیدای نهایی خود را بعد از نظر سنجی در مناظره سوم اعلام می‌کند

دیده بان ایران_ محمود اکبری کیا: نخستین دور از مناظرات تلویزیونی شش کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با رویکرد اجتماعی عصر دیروز در استودیو 11 معاونت سیما برگزار شد که با واکنش های متفاوتی از سوی برخی کارشناسان و مردم در شبکه های اجتماعی مواجه شد. 

محمد حسن آصفری نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیده بان ایران معتقد است که مناظره دو به دو کاندیداها به دلیل برخوردار بودن از وقت زیاد تری که به نامزد ها تعلق می گیرد بهتر می توانست به ارائه برنامه ها کمک کند.

 آصفری با انتقاد از کلیت مناظره روز گذشته و انتقاد از آقایان جهانگیری و روحانی اظهار کرد: دولت در مناظره دیروز به جای ارائه برنامه های خود را برای وضعیتی که به وجود آورده است، شروع به حاشیه سازی کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: نامزدهای جریان اصولگرا باید با توجه به این که موضوع مناظره اجتماعی بود دولت را بیشتر به چالش می کشیدند که این کار را نکردند و این انتقادبه آنها وارد است.

وی ادامه داد: بهتر بود که کاندیداهای جریان اصولگرا دولت را بیشتر به چالش می کشاندند تا در قبال شرایطی که در این چهار سال به وجود آوردند که مردم در نظر سنجی ها اعلام می‌کنند که اقبالی به دولت فعلی ندارند، پاسخگو باشند.

 آصفری گفت: رقیب از این عطوفت و لطف کاندیداهای جریان اصولگرا  که آنها را به چالش نکشید نهایت استفاده را برد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه کسی پیروز مناظره دیروز بود گفت: همه افراد مزایا و معایبی داشتند که باید همه صحبت ها را در نظر گرفت و نمی توان گفت که چه کسی پیروز مناظره شده است.

آصفری با انتقاد از روند برگزاری مناظرات افزود: اگر مناظرات به صورت دو به دو بود کاندیداها به دلیل وجود وقت زیاد تر بهتر می‌توانست به ارائه برنامه ها کمک کند.

عضو ستاد اجرایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) به زمان معرفی کاندیدای نهایی این جبهه اشاره کرد و گفت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) در مرحله سوم مناظرات تلویزیونی کاندیداها نظر سنجی خواهد داشت و بعد از برگزاری نظر سنجی نظر نهایی خود را اعلام خواهد کرد که ممکن است یک نفر باشدیا دو نفر کاندیدای نهایی این  جمنا در انتخابات باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر