کد خبر: 19597
A

نقش ناطق نوری در گروه اصولگرایان معتدل، یک نقش نظارتی است

عضو شورایعالی جبهه اصولگرایان معتدل گفت: نقش آقای ناطق نوری در گروه اصولگرایان معتدل، یک نقش هدایتی، حمایتی و نظارتی است و قطعا در روزهای آتی جلسه‌ای میان اعضای این گروه با وی برگزار می‌شود و نقطه نظراتشان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نقش ناطق نوری در گروه اصولگرایان معتدل، یک نقش  نظارتی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز و مسئول شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری،  با اشاره به تشکیل جبهه اصولگرایان معتدل و کارکرد آن، اظهار کرد: عده‌ای از اصولگرایان مجلس چه نمایندگان فعلی و چه نمایندگان ادوار دور هم جمع شده‌اند و صرفا با هدف حمایت از حجت‌الاسلام روحانی در انتخابات پیش‌رو «جبهه اصولگرایان معتدل» را ایجاد کرده‌اند.
 
وی ادامه داد: قطعا این گروه تشکیل شده، موسمی و فصلی است و با پایان انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، ماموریت آن نیز پایان می‌یابد.
 
حجت‌الاسلام اکرمی با اشاره به نقش حجت‌الاسلام ناطق نوری در شکل‌گیری جبهه اصولگرایان معتدل گفت: نقش آقای ناطق در گروه اصولگرایان معتدل، یک نقش هدایتی، حمایتی و نظارتی است و قطعا در روزهای آتی جلسه ای میان اعضای این گروه با وی برگزار می شود و نقطه نظراتشان مورد استفاده قرار می گیرد.
 
شایان ذکر است روز گذشته خبر تشکیل جبهه اصولگرایان معتدل رسانه‌ای شد؛ شورایعالی این جبهه متشکل از حجت‌الاسلام ناطق نوری، سیدرضا اکرمی و کاظم جلالی رییس فراکسیون مستقلین مجلس است و هیأت اجرایی این جبهه نیز شامل مجموعه‌ای از اصولگرایان فعلی یا ادوار مجلس از جمله بهروز نعمتی، عباسپور تهرانی، سیدشهاب‌الدین صدر و... است.
 
منبع: خبرگزاری میزان
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر