کد خبر: 19614
A

توصیه محمدرضاتاجیک به قالیباف: عصبانی هستید اما می‎توانید کارت بازی‎تان را با لبخند روی میز بگذارید

آقای قالیباف باید این نکته را درنظر داشته باشد که بازی کردن با عصبانیت ممکن است برای وی نتیجه عکس داشته باشد. در نتیجه بهتر است کارت بازی خود را با یک لبخند روی میز بازی بگذارد.

توصیه محمدرضاتاجیک به قالیباف: عصبانی هستید اما می‎توانید کارت بازی‎تان را با لبخند روی میز بگذارید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمدرضا تاجیک از تحلیلگران اصلاح طلب به روزنامه آرمان گفت: من آقای قالیباف این دوره از انتخابات را عصبانی می‌بینم. بنده اگر بخواهم به ایشان یک توصیه داشته باشم عنوان می‌کنم که ایشان از همین نقطه ضربه خواهند خورد. به همین دلیل بهتر است آقای قالیباف خود را آرام‌تر کند و بیشتر خود را مدیریت کند.

قالیباف در انتخابات پیش رو برای تسویه حساب و حرف‌های نگفته وارد صحنه شده است. وی به دنبال عیان کردن پشت پرده‌ها و شکستن حرمت‌هاست. قالیباف تلاش می‌کند با خود شکنی آرای روحانی را نیز بشکند. آقای قالیباف باید این نکته را درنظر داشته باشد که بازی کردن با عصبانیت ممکن است برای وی نتیجه عکس داشته باشد. در نتیجه بهتر است کارت بازی خود را با یک لبخند روی میز بازی بگذارد. 

با این همه، به نظر من اگر از بین آقای قالیباف و رئیسی یکی بخواهد به سود دیگری کناره‌گیری کند این آقای قالیباف است که به سود آقای رئیسی کناره‌گیری خواهد کرد. به نظر می‌رسد آقای رئیسی آلترناتیو برتر جریان اصولگرایی باشد و درنهایت اصولگرایان روی وی اجماع کنند. به نظر می‌رسد آقای رئیسی از شرایطی برخوردار است که بتواند همه طیف‌های اصولگرایی را حول محور خود جمع کند و دیدگاه‌های اصولگرایی را در یک نقطه به هم سنجاق کند. این در حالی است که آقای قالیباف فاقد چنین استعدادی است. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر