کد خبر: 19777
A

کرباسچی: نام روحانی به همراه برجام در تاریخ ماندگار خواهد شد

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی گفت: اگر اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدهای انتخابات رعایت نشود، فضای انتخابات، فضایی برای بر هم خوردن تفاهم ملی می شود.

کرباسچی: نام روحانی به همراه برجام در تاریخ ماندگار خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، به نقل از ایرنا نوشت: غلامحسین کرباسچی در آیین آغاز به کار ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در شهر سمنان افزود: در ایام انتخابات باید رعایت صداقت، راستگویی، اجتناب از دروغ گفتن و اتهام نزدن به شخص را به عنوان یک اصل مهم رعایت کنیم در غیر این صورت پس از انتخابات با مشکلات مواجه خواهیم شد.

وی اظهارداشت: ایام انتخابات، فضای بازنگری در وضعیت کشور است و فرصتی است تا آنچه را که در مسایل مختلف در چهار سال گذشته انجام شده را مرور و تصمیم گیری کنیم. فضای تبلیغاتی نباید فضای شعار و تبلیغات باشد بلکه باید به تحلیل های سیاسی و اقتصادی توجه داشته باشیم تا جامعه را شاد کند و بتوانیم در چهار سال آینده همراه و حامی دولت باشیم.

کرباسچی گفت : ایران جزو سیاسی ترین کشورهای دنیاست و توده های مردم دارای فهم و درک سیاسی بالا هستند. بنابراین فرصت انتخابات را باید برای بالا بردن درک و شعور سیاسی و دیگر مسایل کشور استفاده کرد و اشکالات را شناسایی و رفع کنیم.

دبیر حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به خدمات دولت یازدهم برای رفع چالش های فراروی کشور، ادامه داد: بزرگترین عملیات دیپلماسی و سیاسی تاریخ کشور در زمان این دولت اتفاق افتاد به طور قطع نام روحانی و کاری که در برجام کرد از کاری که دکتر مصدق در ملی شدن صنعت نفت کرد بالاتر است و ماندگار خواهد شد.

به گفته وی در دولت گذشته که احزاب و گروه های سیاسی و طیف های مختلف قادر نبودند دور یک میز در تهران بنشینند امروز در کشور برنامه دارند و این از برکت وجود روحانی است.

دبیر حزب کارگزاران سازندگی گفت: کاهش تورم در کشور و عبور از تحریم ها و رفع مشکلات از سوی این دولت کار کمی نیست به طور مثال دراین دولت ۲۲ هزار واحد صنعتی تعطیل به چرخه تولید برگشتند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر