کد خبر: 19787
A

موسوی لاری: رییسی برنامه‌ای برای اداره کشور ندارد

نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: روحانی بهتر از هر کسی می‌تواند پاسخ قالیباف را بدهد.

موسوی لاری: رییسی برنامه‌ای برای اداره کشور ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام عبدالواحد موسوی‌لاری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره عملکرد رقبای روحانی در اولین مناظره انتخاباتی گفت: راجع به افراد نمی‌خواهم صحبت و یا پیش‌داوری کنم اما شب مناظره برای مردم همه چیز مشخص شد. آنها متوجه شدند که یک عده کلیاتی را می‌گویند که بستر واقعی ندارد.

او تاکید کرد:  براساس واقعیت‌ها باید سخن گفت. آقای رییسی فقط در مناظره گذشته از مسیری که انتخاب کرده بود، دفاع می‌کرد.

نایب رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان خاطرنشان کرد: هنگامی که فرد سمت اجرایی نداشته و اطلاعات کافی هم در این زمینه ندارد یکسری کلیات را بیان می‌کند مانند اینکه مردم ما باید وضعشان خوب شود، اشتغال بهبود یابد و یا این کار حتماً باید بشود. با این بایدها نمی‌شود کشور را اداره کرد.

او در ادامه افزود: یک نامزد انتخاباتی باید بگوید چه برنامه‌ای برای اداره کشور دارد که متاسفانه برخی نامزدها مثل آقای رییسی خیلی بر این امر تکیه نکردند و چیزی هم نگفتند.

موسوی‌لاری با بیان اینکه رفتار محمدباقر قالیباف دیگر نامزد انتخاباتی هم سنجیده نبود، عنوان کرد:‌ به نظر می‌رسد قالیباف عجله کرده و بهتر هم می‌توانست اقدام کند.

او درباره تهمت‌های قالیباف علیه روحانی نیز گفت: روحانی بهتر از هر کسی می‌تواند پاسخ قالیباف را بدهد.

نایب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره رفتار حسن روحانی نیز بیان کرد: به خوبی مشاهده کردیم که آقای روحانی با آمار و ارقام پاسخ دیگر نامزدها را داد و هرجا که نیاز بود به موقع ورود کرد.

او با اشاره به رفتار انتخاباتی اسحاق جهانگیری در مناظره روز گذشته نیز گفت: جهانگیری از این فرصت به خوبی استفاده کرد و دیدگاه اصلاح‌طلبان را بیان کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر