کد خبر: 20061
A

شاکری: شورای شهر از لیست اموال قالیباف بی‌خبر است

عضو شورای شهر تهران گفت:‌ شورای شهر تهران اکنون به عنوان نهاد نظارتی نمی‌تواند نظارتی بر لیست اموال شهردار و معاونانش داشته باشد.

شاکری: شورای شهر از لیست اموال قالیباف بی‌خبر است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ مجتبی شاکری در پاسخ به این سوال که آیا شورای شهر تهران از لیست اموال شهردار تهران باخبر است و نظارتی در این زمینه داشته است، اظهار کرد: در یکی از جلسات شورا نطقی درباره همین موضوع داشتم و در آن نطق گفتم قانون ارائه فهرست اموال قبل و بعد از مسئولیت‌ را ما نیز در شورای برای تمام اعضای شورای شهر، شهرداران مناطق و شهردار تهران اعمال کنیم، اما متاسفانه این موضوع به عنوان یک نطق باقی ماند و اقبالی از آن نشد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه آقایان حافظی و شجاع‌پوریان نیز از این طرح استقبال کردند، اضافه کرد: معتقدم این موضوع باید مصوب شده و این نظارت نیز در محدوده اختیارات شورای شهر باشد، البته برخی از دوستان معتقد بودند که تصویب آن در محدوده اختیارات شورای شهر نیست لذا این موضوع عملیاتی نشد.

شاکری تاکید کرد: شورای شهر تهران اکنون به عنوان نهاد نظارتی تنها می‌تواند بر مبلغ قراردادها و پیمانکاری‌ها نظارت داشته باشد و نمی‌تواند نظارتی به لیست اموال شهردار و معاونانش داشته باشد.- ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر