کد خبر: 20065
A

پتر چک: خبرهای رفتن ونگر از آرسنال اهمیت ندارند

دروازه‌بان آرسنال عنوان کرد بازیکنان این تیم کاری با رفتن ونگر از این تیم ندارند و تنها روی برد در بازی‌ها باقی مانده متمرکز شدند.

پتر چک: خبرهای رفتن ونگر از آرسنال اهمیت ندارند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از دیلی میرور، در یکی از دیدارهای حساس این هفته فوتبال انگلیس دو تیم آرسنال و منچستریونایتد برابر هم به میدان می‌روند. این در حالی است که زمزمه‌ها مبنی بر رفتن آرسن ونگر در پایان فصل به گوش می‌رسد و ممکن است بعد از شکست احتمالی آرسنال در این دیدار، صبر مسئولان این تیم نیز لبریز شود و به طور کلی شانس کسب سهمیه از بین برود. 

پتر چک در همین رابطه گفت: بازیکنان آرسنال نباید به موضوع رفتن ونگر کاری داشته باشند و تنها باید روی کار خودشان تمرکز کنند. نیازی نیست به این جور مسائل فکر کنیم. بازیکنان تنها باید کار خودشان را انجام بدهند و این کاری است که ما قبل از بازی با منچستریونایتد انجام دادیم تا بتوانیم در این دیدار خانگی نتیجه خوبی کسب کنیم. در شرایطی قرار داریم که برای ما مهم نیست چطور بازی کنیم. تنها برای ما این اهمیت دارد که بتوانیم دیدارهای باقی مانده خودمان را در لیگ برتر با برد به پایان برسانیم. شرایطی که در آن قرار داریم این است که بتوانیم تمام دیدارهای باقی مانده را با برد به پایان برسانیم. پس از آن باید منتظر لغزش تیم‌های بالایی خودمان باشیم تا بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم.

دروازه‌بان اهل جمهوری چک آرسنال ادامه داد: فکر نمی‌کنم یونایتد غیر از برد هدفی داشته باشد. اینکه آنها با تیمی ضعیف‌تر در زمین قرار می‌گیرند را قبول ندارم. آنها تیمی بزرگ هستند که بازیکنان قابل و کارآمد زیادی در ترکیب خود دارند. البته آسیب دیده‌های زیادی نیز دارند ولی به همین خاطر است که بازیکنان بزرگی دارند.  بدون شک ژوزه مورینیو تیمی را به زمین خواهد فرستاد که برای برد بجنگد. این چیزی است که نباید از یاد ببریم. در این دیدار هر دو تیم برای کسب سه امتیاز تلاش خواهند کرد. تساوی نتیجه‌ای نیست که به درد دو تیم بخورد. فکر کنم بازی قشنگی از دو تیم شاهد باشیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر