کد خبر: 20071
A

برانکو: بازیکنان برای بازی با الوحده سرحال هستند/ انتقادات درباره ترکیب تیم را نمی فهمم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از آمادگی بازیکنانش پیش از رویارویی برابر الوحده امارات خوشحال است.

برانکو: بازیکنان برای بازی با الوحده سرحال هستند/ انتقادات درباره ترکیب تیم را نمی فهمم

 

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، برانکو ایوانکوویچ درباره دیدار آخر مرحله گروهی پرسپولیس مقابل الوحده امارات اظهار کرد: این بازی مهم‌ترین بازی ماست. مسئله‌ای که من را خوشحال می‌کند این است که در تمرین ریکاوری همه بازیکنان شاداب بودند. سامان نریمان جهان کمی مشکل داشت ولی بقیه سالم و باانگیزه هستند. به دنبال این هستیم که بازی آخر فصل‌مان را با برد پشت سر بگذاریم.

او ادامه داد: الوحده قدرتش را با برد مقابل الریان نشان داده است. همچنین آن‌ها در مقابل العین در دقیقه ۹۴ باختند و در فینال جام حذفی و ریاست جمهوری حضور داشتند و وضعیت خوبی دارند. همچنین آن‌ها امیدوار به صعود هستند ولی ما کار خودمان را انجام می‌دهیم. الوحده تیم جوانی دارد.

برانکو ادامه داد: آن‌ها بازیکن نامداری مثل جوجاک را در اختیار دارند و بهترین گلزن امارات در این باشگاه است که در آمادگی صددرصد به سر می‌برد. همچنین اسماعیل مطر نیز در این تیم حضور دارد که علی کریمی آن‌هاست.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه انتظار دارند در دیدار مقابل الوحده ورزشگاه مملو از تماشاگر باشد، گفت: ما انتظار یک حمایت بزرگ داریم. تماشاگران در تمام طول فصل ما را حمایت کردند و ما هم دوست داریم همه با هم تلاش کنیم تا با برد، آن‌ها را خوشحال کنیم.

او در ادامه درباره انتقاداتی که نسبت به ترکیبی که او در بازی با سیاه جامگان به زمین فرستاده بود گفت: واقعا این انتقادات را نمی‌فهمم. ما دو، سه روز دیگر بازی داشتیم و بازیکنان اصلی ما نباید مصدوم می‌شدند پس استراحت دادن به آن‌ها یک امر عادی است. همچنین ۶-۷ بازیکن ملی‌پوش داشتیم که حتی در عید استراحت نکرده بودند. این را هم در نظر بگیرید که در آن دیدار، بازی  خودمان را به سیاه جامگان دیکته کرده بودیم و از همه لحاظ برتر بودیم. حالا یک توپ به دروازه ما رسید و گل شد. اگر کسی ناراحت است به خودش ربط دارد.-ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر