کد خبر: 20313
A

قالیباف: کاندیدا نشدم که کناره گیری کنم

کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من کاندیدا نشدم که کناره گیری کنم، گفت: من با قدرت آمده ام که بر دولت 4 درصدی مهر پایان بزنم.

قالیباف: کاندیدا نشدم که کناره گیری کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه دیدار با جمعی از علما و ائمه جماعت تهران، در پاسخ به سوالی درباره شایعه کناره گیری وی از عرصه انتخابات گفت: نقل شده است که عده ای برای مقابله با عالمی مردم دار در جامعه دست به شایعه پراکنی می زدند. این عالم برابر شایعات سکوت می کرد و بعد از اصرار دوست دارانش می گفت اگر به شما گفتند من فاسدم من از خودم دفاعی نمی کنم، فقط می گویم بروید بررسی کنید؛ همین عالم زمانی که حسودان شایعه کردند که وی می خواهد از آن شهر برود به فوریت به مردم گفت همانطور که گفتم اگر شنیدید فلانی فاسد شده، می گویم بروید بررسی کنید اما اگر شنیدید فلانی از این شهر می خواهد برود، بشنوید ولی باور نکنید.

وی اضافه کرد: من کاندیدا نشدم که کناره گیری کنم. من با قدرت آمده ام که بر دولت 4 درصدی مهر پایان بزنم و دولتی تشکیل دهم که با بکارگیری مدیرانی نسل چهاری بتواند کشور را از بحران اقتصادی موجود نجات دهد.

قالیباف همچنین تصریح کرد: تا آغاز تشکیل دولت مردم زمان زیادی باقی نمانده است و شما انشاءالله نصب کنتور ایجاد 5 میلیون شغل در پایتخت را شاهد خواهید بود که از اولین روز آغاز به کار دولت مردم شروع به کار خواهد کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به نماد انتخاباتی خود اشاره کرئ و اظهار داشت: ساعت های خود را تنظیم کنید ما بر سر قرارمان خواهیم ماند.-فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر