کد خبر: 20356
A

خفاش جاده شوش - اهواز به دام افتاد

رئیس دادگاه بخش شاوور شهرستان شوش در شمال خوزستان گفت: خفاش جاده شوش - اهواز معروف به علی خفاش به اتهام سرقت مسلحانه و آدم ربایی دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،مجید افراخته روز سه شنبه در گفت و گویی و تشریح چگونگی دستگیری این مجرم سابقه دار افزود:علی خفاش 30 ساله ساکن بخش شاوور سابقه فروش مواد مخدر ، سلاح و سرقت دارد که در یک ماه اخیر با آدم ربایی ، تجاوز به عنف ، ضرب و جرح و سرقت مسلحانه موجب رعب و وحشت اهالی منطقه و مسافران جاده شوش - اهواز شده بود. 

وی اظهار کرد:خفاش جاده شوش - اهواز با آدم ربایی و ضرب و جرح افراد و نیز تهیه فیلم از افراد آنان را تهدید کرده و مورد اذیت و آزار قرار می داد. 

رئیس دادگاه بخش شاوور شوش با قدردانی از تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) ، پلیس آگاهی و فرمانده انتظامی شهرستان شوش برای دستگیری این فرد شرور افزود:علی خفاش در مخفیگاه خود در شاوور به دام افتاد. 

افراخته با بیان اینکه تاکنون چهار نفر از این متهم به خاطر اذیت ، آزار ، آدم ربایی و تجاوز به عنف شکایت کرده اند گفت: شاکیان که چهار زن هستند در مسیر تردد در جاده شوش - اهواز در اوایل اردیبهشت جاری از سوی این فرد شرور با تهدید یک قبضه کلت پلاستیکی به وسیله یکدستگاه خودروی سمند سفید رنگ فاقد پلاک ربوده شده و با پوشاندن چهره آنان ، مورد اذیت و آزار قرار گرفتند. 

وی از شهروندانی که از سوی فرد مذکور مورد اذیت ، آزار و سرقت قرار گرفته اند خواست با مراجعه به پلیس آگاهی شوش شکایت خود را برای رسیدگی در دستگاه قضایی ارائه کنند. 

بخش شاوور شوش با 2 شهر الوان و شاوور و بیش از 120 روستا و حدود 90 هزار نفر جمعیت در استان خوزستان واقع است. -ایرنا

 

 

 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر