کد خبر: 20361
A
روحانی در شیرودی:

لطفا حرف‌هایی که در جلسات خصوصی زدید را به مردم آشکارا بگویید

حسن روحانی رقبای خود را دعوت کرد تا همان حرفهایی که در جلسات خصوصی زدند را به مردم آشکارا بگویند.

لطفا حرف‌هایی که در جلسات خصوصی زدید را به مردم آشکارا بگویید

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در همایش کمیته زنان ستاد انتخاباتی خود که در سالن ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، با تاکید بر اینکه امروز در روزهای بسیار حساس تاریخی قرار گرفتیم، ‌اظهار کرد:‌جمعه هفته آینده می‌خواهیم سرنوشت خود را تعیین کنیم. راهی که در سال ۹۲ انتخاب کردیم و اقلیتی از آن ناراضی بودند، ‌امروز همان اقلیت از ادامه آن شرایط و تحول بیشتر در جامعه نگران هستند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران با حضور زنان به پیروزی رسید، ‌گفت: امروز نیز چنانچه زنان ما در انتخابات به صحنه بیایند و پای صندوق های رای حضور یابند ما پیروز خواهیم شد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری همچنین با بیان اینکه همه ما یک وظیفه بیشتر نداریم و آن این است که همه را پای صندوق های رای دعوت کنیم خاطر نشان کرد: اگر همه مردم پای صندوق های رای بیایند قطعا ما موفق و پیروز در انتخابات خواهیم بود.

روحانی افزود: مردم ما امروز واقعیت را لمس و احساس می‌کنند و آن‌ها امروز دیگر تحت تاثیر شعارهای فریبنده قرار نمی‌گیرند. من از همه مردم ایران می‌خواهم تابلو و کارنامه‌های افراد را یک بار دیگر مرور کنند.

رییس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه کارنامه چهار ساله دولت یازدهم مشخص است، اظهار کرد: کارنامه چهار ساله دولت یازدهم روشن است اما آنهایی که طی ۳۸ سال در سایر دستگاه ها بودند چه کردند؟ به مردم بگویند در طول ۳۸ گذشته چه کردند؟؛ آن‌ها که دوازده سال در یک منصب بودند آن‌ها نیز کارنامه خود را بگویند.

روحانی خطاب به برخی رقبای خود گفت: توصیه شما در سال نخست دولت یازدهم این بود که شانزده آذر را آزاد نگذارید؛ شما همیشه به دانشگاه به عنوان یک تهدید نگاه می‌کردید؛ شما می‌خواستید جوانان ما در حصر و محاصره و انزوا باشند؛ لطفا شما همان حرف‌هایی راکه در جلسات خصوصی زدید، بیایید آشکارا به مردم بگویید؛ مگر شما هر روز فشار نمی‌آوردید که فضای مجازی بسته و اشتغال زنان متوقف شود؛ شما به بخش نامه‌های جنسیتی خود نگاه کنید.

روحانی ادامه داد: شما برگردید یک بار دیگر به احکامی که صادر کردید نکاه کنید. کارنامه ما روشن و حرف ما کاملا واضح است. ما تبعیض و ظلم جنسیتی را نمی‌پذیریم.

وی با بیان اینکه مردم ما راه خود را انتخاب کرده اند و از مسیری که درآن قرار گرفته اند بازنمی‌گردند خاطر نشان کرد: شعار ما روشن است، ما آزادی اجتماعی و سیاسی می‌خواهیم. ما همچنین آزادی بیان و تفکر و آزادی انتخاب تفریح برای ساعات فراغت خود می‌خواهیم؛ ما برای انتخاب نوع شغل خود آزادی می‌خواهیم و به دنبال امنیت واقعی و جامعه‌ای امن هستیم؛ ما فضای امنیتی نمی‌خواهیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ما خواهان امنیت واقعی در جامعه با وحدت و اتحاد در کل جامعه هستیم و جامعه‌ای چند درصدی نمی‌خواهیم. ما ایران صد درصدی هستیم.

 روحانی در ادامه در جمع حامیان خود اظهار کرد: ما قانون را برای همه دستگاه‌ها می‌خواهیم و استثنا شدن در مالیات را نمی‌خواهیم.

وی با بیان اینکه زمانی که شنیدم برخی از کلمه مالیات نام بردند خوشحال شدم خطاب به عده‌ای افزود: مالیات برای اینکه مردم بپردازند خوب است اما شما ندهید؟

رییس دولت تدبیر وامید با بیان اینکه ما آزادی رقابت در کسب و کار می‌خواهیم گفت: شما به دنبال اقتصاد آمده‌اید اما به معدنی که مال شما بود و معدنچیان در آن دفن شدند سرنزدید. من افتخار می‌کنم به آن خانواده عزیزی که مرد آن در معدن زیر آوارها زغال سنگ باقی ماند و جان داد اما شجاعانه در آزادشهر با من سخن گفت. من به پدری افتخار می‌کنم که فرزند مهندس خود را در معدن از دست داده بود اما برای پیشرفت کشور با من سخن گفت.

به گزارش ایسنا، حسن روحانی همچنین با بیان اینکه ما در پی آرامش مردان و زنان هستیم، و آرامش در خیابان‌ها را در سایه اخلاق می‌خواهیم اظهار کرد: گشت برای ما آرامش ایجاد نمی‌کند بلکه وحدت و اتحاد ملت ایران و هم زیستی مسالمت آمیز آرامش را می‌سازد.

وی خطاب به برخی رقبای خود گفت: شما دم از اشتغال می‌زنید؛ من از شما می‌پرسم آیا اشتغال زنان را هم قبول دارید؟؛ اگر قبول دارید چرا یک اشتغال برای زنان پیش از دولت یازدهم ایجاد نکردید و ۸۶۰ هزار زن شاغل را بیکار کردید.

روحانی افزود: شما که دم از اشتغال می‌زنید آیا اشتغال اهل سنت و همچنین اقوام مختلف ایرانی را نیز قبول دارید؟ ما افتخار می‌کنیم که در یک آزمون استخدامی که ماه‌های پیش برگزار شد و در آن مردان و زنان آزادانه شرکت کردند زنان تواستند ۵۳ درصد اشتغال آن را کسب کنند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه امروز اشتغال را در سایه فضای مجازی و فناوری ارتباطات برای زنان و مردان ایجاد کردیم، گفت:‌ امروز ۳۲۰ نفر از مدیران شرکت‌های دانش بنیان از زنان هستند.

وی با بیان اینکه ما در پی پیشرفت کشور عزیزمان هستیم، خاطر نشان کرد: پیشرفت ایران در سایه علم و فناوری و ارتباط با جهان صورت می‌گیرد و هیچ کشوری نتوانسته با انزوا به پیشرفت ملی دست یابد. در این زمینه ما مجددا و پس از انتخابات ۹۲ که با صداقت اعلام کردیم و گفتیم که خواهان اعتدال و آزادی و اصلاح جامعه هستیم  و نه افراط و همچنین باردیگر در انتخابات نمایندگان مجلس این مطلب را اعلام کردیم، برای بار سوم در اردیبهشت ۹۶ این مسیر را انتخاب خواهیم کرد.

روحانی تاکید کرد: از همه مردم ایران خواهش می‌کنم که روز ۲۹ اردیبهشت یازده به علاوه یک نفر را همراه خود به صندوق بیاورند یعنی در کنار خود یازده نفر دیگر را به پای صندوق رای دعوت کنند. تردید ندارم ما پیروز مسیر پیشرفت ایران خواهیم بود.

روحانی در پایان با تاکید بر اینکه ما نخواهیم گذاشت آن‌ها که در پی حصر بر ملت ایران هستند در انتخابات پیروز شوند گفت: نخواهیم گذاشت شما دوباره تحریم را به ایران بازگردانید و یک بار دیگر فضای امنیتی را در ایران حاکم کنید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر