کد خبر: 20470
A

سخنرانی سیدحسن نصرالله به مناسبت سالگرد شهادت ذوالفقار حزب‌الله

دبیرکل حزب‌الله لبنان روز پنجشنبه به مناسبت اولین سالگرد شهید مصطفی بدرالدین معروف به سید ذوالفقار سخنرانی می‌کند.

سخنرانی سیدحسن نصرالله به مناسبت سالگرد شهادت ذوالفقار حزب‌الله

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان فردا پنجشنبه ساعت 18:30 به وقت تهران و 17 به وقت محلی در مراسم نخستین سالگرد شهید سید مصطفی بدرالدین (سید ذوالفقار) فرمانده سابق شاخه نظامی مقاومت اسلامی در مجتمع سیدالشهداء بیروت سخنرانی خواهد کرد.

 

جمعه بیست و چهارم اردیبهشت، خبر شهادت مصطفی بدرالدین از فرماندهان بزرگ حزب الله لبنان به خبر نخست رسانه‌های منطقه‌ای تبدیل شد، هر چند صهیونیست‌ها و رژیم‌های مرتجع عرب حامی گروه‌های تروریستی تکفیری از این خبر خوشحال شدند،‌اما مردم و جامعه حامی مقاومت،خون پاک وی را سبب تقویت درخت تنومند مقاومت قلمداد کرده‌اند. 

 

شهید بدرالدین با آغاز بحران سوریه در سال 2011 میلادی از اولین فرماندهانی بود که برای مقابله با طرح تکفیری در خاک سوریه در سطح نظامی و امنیتی در کار برنامه‌ریزی و فرماندهی در صحنه حاضر شد. 

 

این فرمانده شهید فعالیت جهادی خود را دنبال کرد تا این‌که جمعه سیزدهم می 2016(بیست و چهارم اردیبهشت) به آرزوی دیرینه‌اش یعنی شهادت در نزدیکی فرودگاه بین المللی دمشق دست یافت، چرا که خود گفته بود هرگز از سوریه باز نخواهد گشت مگر اینکه یا به شهادت برسد یا با پرچم پیروزی برگردد_انتخاب


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر