کد خبر: 20591
A

امیدواری سرمربی آژاکس به تاریخ سازی در لیگ اروپا

پیتر بوسژ ابراز امیدواری کرد شاگردانش بتوانند در فینال لیگ اروپا موفق باشند و تاریخ سازی کنند.

امیدواری سرمربی آژاکس به تاریخ سازی در لیگ اروپا

 

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران ‌و ‌به نقل از ساکرنت، در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا دو تیم لیون و آژاکس در فرانسه برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری سه بر یک لیونی‌ها به پایان رسید،  ولی با توجه به پیروزی پر گل آژاکس در بازی رفت این تیم هلندی بود که جواز حضور در دیدار نهایی لیگ اروپا را به دست آورد.

پیتر بوسژ بعد از راه یابی تیمش به فینال لیگ اروپا، گفت‌: در مجموع دو بازی ما شایسته صعود به دیدار نهایی بودیم. احساس فوق‌العاده‌ خوبی دارم. از این جهت نیز خوشحال هستم که در دیدار نهایی باید برابر منچستریونایتد بازی کنیم، چرا که آنها رقیبی بزرگ و قابل احترام هستند. باید ببینیم می‌توانیم تاریخ سازی کنیم یا خیر. شما فینال‌ها را بازی می‌کنید تا پیروز شوید.

در حالی که لیون توانسته بود سه بر یک از حریف خود آژاکس پیش بیافتد، بارها روی دروازه‌ حریف خطرساز شد و نزدیک بود گل چهارم را نیز ثبت کند و بازی را به وقت ‌اضافه بکشاند. در این‌ راستا سرمربی آژاکس ادامه‌ داد: قلبم هنوز دارد تند تند می زند. خودمان بازی را بی جهت سخت کردیم. غیر از یک ‌دقیقه پایانی نیمه نخست در بقیه دقایق تیم برتر میدان بودیم،  ولی متاسفانه در نیمه دوم شرایط فرق کرد و لیون به این خودباوری رسید که می‌تواند ما را شکست دهد. در مجموع دو بازی را اگر در نظر بگیریم تیمم من بهتر از حریف عمل کرد. هر چند که در اواخر مسابقه کمی شانس به یاری ما آمد.

دیدار نهایی لیگ اروپا قرار است چهارشنبه، سوم خرداد ماه در شهر استکهلم سوئد برگزار شود.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر