کد خبر: 20610
A

رگبار و رعد و برق شمال، شمال غرب، مرکز و جنوب شرق را فرا می‌گیرد

سازمان هواشناسی اعلام کرد: صبح امروز(جمعه) بارش پراکنده باران درسواحل شمالی کشور رخ می دهد و درساعت های بعد ازظهر رشد ابر و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد در شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های غربی زاگرس از شمال تا جنوب آن و همچنین البرز مرکزی و غربی و دامنه های جنوبی آن و مناطق مرکز و جنوب شرق کشور پیش بینی می شود.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،صبح امروز(جمعه) بارش پراکنده باران درسواحل شمالی کشور رخ می دهد و درساعت های بعد ازظهر رشد ابر و در برخی نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد در شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های غربی زاگرس از شمال تا جنوب آن و همچنین البرز مرکزی و غربی و دامنه های جنوبی آن و مناطق مرکز و جنوب شرق کشور پیش بینی می شود.

 

این شرایط درجمعه شب تضعیف شده و انتظار رگبار پراکنده باران در مناطقی از مرکز ایران و شمال استان های آذربایجان شرقی و غربی، برخی نقاط ارتفاعات البرز و سواحل شمالی پیش بینی می شود.

این شرایط در روزهای شنبه و یکشنبه نیز در نیمه شرقی کشور، ارتفاعات البرز و استان های واقع در دامنه های البرز پیش بینی می شود.

به گزارش ایرنا،پیشترسازمان هواشناسی دراخطاریه ای نسبت به وقوع توفان تندری، رگبار شدید و سیلاب های ناگهانی در روز جمعه برخی نقاط کشور هشدار داده بود.

در این اخطاریه، امروز در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب اصفهان رشد ابرهای جوششی و توفان تندری و در برخی نقاط مناطق یاد شده رگبار شدید و موقت باران و وزش باد شدید و احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی پیش بینی شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر