کد خبر: 20617
A

سبحانی‌فر: انتخابات آبرومند در گرو رعایت حدود اسلام، قانون و اخلاق است

سخنگوی ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه گفت: نظم و اخلاق و رعایت حدود اسلام و قانون باید توسط نامزدها و هواداران‌شان رعایت شود تا انتخاباتی آبرومند داشته باشیم.

سبحانی‌فر: انتخابات آبرومند در گرو رعایت حدود اسلام، قانون و اخلاق است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار، گفت: حضور حداکثری مردم در 29 اردیبشهت‌ ماه پای صندوق‌های رای، نظام را بیمه کرده و دشمنان نظام را مایوس و ناامید می‌کند.

وی با یادآوری بند هفت قانون اساسی، گفت: انتخاب رییس‌جمهور و اعضای شورای شهر و روستا توسط مردم در بند هفت قانون اساسی مورد تاکید قرار دارد. از مردم می‌خواهم با حضور پررنگ پای صندوق‌های رای حضوری گسترده در انتخابات داشته باشند تا با انتخاب افراد کارآمد و شایسته پیشرفت و توسعه کشور تداوم یابد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با تاکید بر اینکه حفظ امنیت و آرامش در سایه نظم و اخلاق حاصل می‌شود به هواداران دکتر روحانی توصیه کرد: نظم و اخلاق و رعایت حدود اسلام و قانون باید توسط شما مورد توجه قرار داشته باشد تا بتوانیم انتخاباتی آبرومند داشته باشیم، البته توجه به این موارد جریان یا حزب نمی‌شناسد بلکه همه نامزدها و هواداران و ستادهای انتخابات نامزدهای انتخابات در سراسر کشور باید به این مهم التزام عملی داشته باشند.

سخنگوی ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه از نامزدها و هواداران آنان خواست که از سیاه‌نمایی و دروغگویی اجتناب کنید و اگر حرفی دارید در قالب نقدهای سازنده بیان کنید. باید بدون لطمه به وجهه و تخریب عملکرد سایر رقبا به تبیین برنامه‌های قابل اجرای خود برای مردم بپردازید.

سبحانیفر در عین حال استفاده از منابع و امکانات عمومی برای تبلیغات انتخابات از سوی نامزدها را غیرقانونی و نادرست دانست و تاکید کرد: نامزدها و هواداران آنان نباید از بودجه و امکانات نهادهایی که مسوولیت آن را بر عهده دارند، استفاده انتخاباتی کنند.

وی فریب مردم از طریق وعده‌های غیرقابل اجرا را نکوهش کرد و افزود: درک و بینش سیاسی مردم به دلایل مختلف به ویژه به واسطه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، بسیار بیشتر از انتخابات سال 1388 است. یقینا مردم وقتی با شیوه‌های غیراخلاقی و پوپولیستی، سیاه‌نمایی، تخریب و سخنان و وعده‌های بی‌پایه روبرو شوند نسبت به آنها اقبالی نشان نخواهند داد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به وعده‌های فریبنده برخی نامزدها گفت: وعده افزایش سه برابری یارانه‌ها موجب نارضایتی رییس مجلس شورای اسلامی و اعلام نظر صریح ایشان در این‌باره و پرهیز نامزدها از دادن چنین وعده‌هایی به مردم شد. مجلس به نمایندگی از ملت اجازه نمی‌دهد نامزدها شعارهایی بدهند که به جز بهره‌برداری سیاسی و تبلیغاتی و صدمه به وجهه نظام تاثیر دیگری داشته باشد.

سخنگوی ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه خاطرنشان کرد: احزاب نقش موثری در روشنگری مردم بر عهده دارند. دفاتر حزب اعتدال و توسعه فعالیت‌های انتخاباتی خود را در شهرها و روستاها آغاز کرده است تا انشاءالله انتخاباتی پرشور و در یک مرحله داشته باشیم_ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر