کد خبر: 20624
A
مخاطب:

عده‌ای در شهرستان‌ها با بلندگوی دستی روحانی را تخریب می‌کنند

رئیس ستاد انتخابات کشوری حزب تدبیر و توسعه گفت: از نقاط مختلف خبر دادند که با بلندگوی دستی به تخریب آقای روحانی می‌پردازند.

عده‌ای در شهرستان‌ها با بلندگوی دستی روحانی را تخریب می‌کنند

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،رحمان مخاطب حسن‌جانی رئیس ستاد انتخابات کشوری حزب تدبیر و توسعه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، گفت: با توجه به اینکه ما در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر در دو سطح کشور هستیم در این رابطه ترجیح دادیم که در انتخابات شورای شهر و روستا وارد نشویم و لیستی از سوی حزب تدبیر و توسعه ارائه نمی‌شود. هرچند که تعداد زیادی از داوطلبان به ما مراجعه و درخواست دارند که لیستی ارائه دهیم اما در این مقطع نیاز است برای تبلیغات ریاست جمهوری تمام پتانسیل خود را استفاده کنیم و وارد بحث شورای شهر نشویم.

او تاکید کرد: اگر لیستی به عنوان تدبیر و توسعه ارائه شود مورد تایید ما نیست.

رئیس شورای عالی سیاستگذاری حزب تدبیر و توسعه گفت: با توجه به اینکه آقای باقرزاده دبیرکل حزب تدبیر و توسعه کاندیدای شورای شهر ازسوی حزب است از ایشان به صورت انفرادی با توجه به شایستگی‌هایی که دارد حمایت می‌کنیم و لیستی نخواهیم داشت.

او در پاسخ به اینکه اگر کاندیدای حزب متبوع را در لیست قرار دهند موافقت می‌کنید یا به صورت مستقل خواهید آمد گفت: ممکن است برخی علاقه مند باشند اسم باقرزاده را در لیست قرار دهند که این امری شخصی است اما ما از سوی حزب به هیچ کدام از گروه‌ها چنین پیشنهادی نمی‌دهیم.

مخاطب با اشاره به تخریب‌هایی که در فضای انتخاباتی صورت می‌گیرد گفت: تخریب دولت ناجوانمردانه است و با توجه به اینکه در شهرستان‌ها و روستاهای کوچک ستادهای ما راه‌اندازی شده از نقاط مختلف خبر دادند که با بلندگوی دستی به تخریب آقای روحانی می‌پردازند و این روش متداولی در جمهوری اسلامی نیست و دور از شان مردم و توهین به شعور آنها است.

او با بیان اینکه حرکت‌هایی در فضای انتخاباتی صورت می‌گیرد که شایسته نیست گفت: ما توصیه می‌کنیم شعور مردم را به تمسخر نگیرند.

مخاطب‌حسن‌جانی درباره اینکه فعالیت‌ ستادها برای مبارزه با تخریب‌ها علیه دولت چیست گفت: با توجه به مناظره‌هایی که از صداوسیما پخش می‌شود و هر کاندیدا دیدگاه خود را مطرح می‌کند مردم به اندازه کافی شعور و آگاهی بالایی دارند و اگر به صورت سالم برنامه‌ها از سوی کاندیداها مطرح شود و داشته‌های خود را ارائه دهند مردم تصمیم خود را می‌گیرند اما متاسفانه در جاهایی با دروغ، جو سازی و وعده می خواهند مردم را به سمت خود جلب کنند که این روش شایسته نیست.

او ادامه داد: در مقابل این بداخلاقی رقبا به نیروهای ستادی توصیه کردیم به هیچ وجه دست به تخریب رقیب نزنند و تنها دیدگاه های آقای روحانی را به مردم ارائه دهند.

او ادامه داد: در شهرستان‌ها با بداخلاقی‌هایی روبرو هستیم که بنر، پوستر و عکس آقای روحانی را پاره می‌کنند و برخورد ناشایسته دارند اما ما با سعه‌صدر و خویشتن‌داری این موارد را تحمل می‌کنیم و سعی داریم انتخابات در جو آرامی برگزار شود.-ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر