کد خبر: 20645
A
فاطمه هاشمی مطرح کرد:

آرزوی آیت‌الله هاشمی پیش از رحلت

فاطمه هاشمی‌رفسنجانی گفت: از بین نامزدهای ریاست جمهوری چه کسی صادق‌تر و وفادارتر از روحانی است که بخواهیم به کسی غیر از وی رأی بدهیم؟

آرزوی آیت‌الله هاشمی پیش از رحلت

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در جمع مردم اصفهان در ورزشگاه پیروزی اظهار کرد: بعضی از کاندیداها طوری صحبت می‌کنند که گویا در تخریب‌های بعد از انقلاب تأثیری نداشته‌اند. این نامزدها با حرف‌هایشان به شعور سیاسی، اجتماعی و فرهنگی مردم ایران توهین می‌کنند. ما ایران خود را دوست داریم اما آزادی را حق خود می‌دانیم. باید با عقلانیت، تدبیر و امید را به کشور برگردانیم.

وی ادامه داد: نباید بگذاریم حوادث انتخابات سال ۸۴ دوباره تکرار شود. کشور در شرایطی به سر می‌برد که تندروی و تعصب نمی‌گذارد مردم روی آزادی را به خود ببینند. این تندروی‌ها در منطقه هم به ضرر ما تمام شده است. باید به روحانی رأی دهیم تا عزت و آزادی به ایران بازگردد.

فاطمه هاشمی‌رفسنجانی افزود: موانعی سر راه روحانی قرار می‌دهند اما نمی‌دانند مردم پشتوانه دولتش هستند. همانطور که امام فرمودند من با پشتوانه مردم دولت تعیین می‌کنم نه با سلیقه و عقیده خودم. شعار ما اول انقلاب، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود اما امروز بسیاری از مسئولان ما این شعار را رعایت نمی‌کنند.

وی گفت: افرادی که نمی‌خواهند رأی بدهند را یک‌به‌یک باید قانع کنیم که هر رأی شما تأثیری اساسی در سرنوشت ایران دارد. همانطور که پدرم در انتخابات سال 92 می‌گفت، آقای روحانی خواهد آمد اگر ما مردم بخواهیم. روحانی می‌تواند مملکت را نجات بدهد. بدانید که اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان بر اصولگرایان پیروز خواهند شد.

فرزند آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در پایان خاطرنشان کرد: آرزوی پدرم آیت‌الله هاشمی این بود که مردم ایران همیشه آگاه باشند، شعور سیاسی داشته باشند و خود سرنوشت مملکت خود را رقم بزنند.-ایلنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر