کد خبر: 20946
A

نبی الله حبیبی مامور رایزنی با میرسلیم برای کناره گیری شد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) گفت: بحث کناره گیری سید مصطفی میرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نفع حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در شورای مرکزی جمنا مطرح و نبی الله حبیبی مامور شد برای رایزنی با میرسلیم اقدام کند.

نبی الله حبیبی مامور رایزنی با میرسلیم برای کناره گیری شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران؛ زهره الهیان در نشست خبری در دفتر مرکزی جمنا در شهرکرد افزود: این رایزنی اکنون  درحال انجام است تا نیروهای انقلابی بتوانند با یک نامزد در این رقابت ها حضور داشته باشد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: میرسلیم پیش از این اعلام کرده بود برای ایجاد اتحاد در بین نیروهای مردمی انقلاب تلاش خواهد کرد و این انتظار از میرسلیم وجود دارد که به عنوان یکی از نامزدهای جریان انقلابی، با کناره گیری به نفع حجت الاسلام رئیسی، موجب تقویت نامزد جریان انقلاب شوند.
عضو شورای مرکزی جمنا در خصوص کناره گیری محمد باقر قالیباف از ادامه رقابت های انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نیز گفت: حضور دکتر قالیباف در انتخابات همانگونه که همه می دانستند براساس یک تکلیف بود و برای نه گفتن به فساد، تبعیض و ناکارآمدی دولت مستقر و پیشبرد اهداف عدالت محورانه و خدمت به محرومان نیروهای انقلابی بود.
الهیان گفت: با رایزنی صورت گرفته با محمدباقر قالیباف و تصمیم گیری های شورای مرکزی مبنی بر حضور در انتخابات با یک نامزد واحد و پیروزی جریان انقلابی در انتخابات، این کناره گیری انجام شد.
به گفته وی، خود قالیباف نیز پیشتر در دیدار با اعضای شورای مرکزی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی اعلام کرده بود که در این عرصه حضور نخواهد یافت و اگر بیاید با ساز و کار وحدت گرایانه حضور خواهد داشت و براساس این تعهد و احساس تکلیف، قالیباف از روند ادامه رقابت های انتخاباتی به نفع رئیسی کنار رفت که نقطه امیدی برای دوستداران انقلاب شد.
وی گفت: با این اقدام انقلابی قالیباف، نیروهای انقلابی نشان دادند که آنان شیفتگان قدرت نیستند بلکه تشنگان خدمت به مردم و محرومان هستند که این گذشت برای آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی در دفاع مقدس فراوان دیده می شد.
الهیان گفت: پیش بینی می شود تا 29 اردیبهشت یک شیب ملایم برای اقبال عمومی به سمت حجت الاسلام رئیسی شکل می گیرد و پیروزی در مرحله نخست از سوی جریان انقلابی به دست می آید.
عضو شورای مرکزی جمنا درباره تخریب های انتخاباتی نیز گفت: در مناظره ها، فضای مجازی و یا شبکه های ماهواره ای، موج تخریبی علیه نامزدهای جریان انقلابی به ویژه حجت الاسلام رئیسی شکل گرفته است و این نشان از هراس دشمنان نظام نسبت به نامزدهای جریان های انقلابی دارد.
به گفته وی، تخریبی که در مناظره ها از سوی جریان رقیب صورت گرفت، ناحق و خارج از اخلاق انتخاباتی بود ولی حجت الاسلام رئیسی ترجیح داد سکوت کند تا این منازعه در فضای عمومی ایجاد یاس نکند و این اخلاق مداری حجت الاسلام رئیسی با اقبال عمومی همراه شد.
وی گفت: البته در جای خود به این تخریب های جریان رقیب پاسخ داده می شود و همه این تخریب ها جواب دارد.
 در این نشست رئیس ستاد حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف و رئیس شورای مرکزی جمنا در چهارمحال و بختیاری حضور داشتند.
انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.- ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر