کد خبر: 20964
A

جستجوی پرسپولیس برای جذب یک مدافع دوپستی

یکی از مهمترین نیازهای باشگاه پرسپولیس برای فصل نقل و انتقالات جذب یک دفاع چپ برای تقویت تیم در این پست است.

جستجوی پرسپولیس برای جذب یک مدافع دوپستی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، با جدایی قطعی محمدآرام طبع پرسپولیس از تیم فعلی 3 گزینه برای دفاع چپ دارد؛ محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه و حسین ماهینی. البته از این سه به جز انصاری دو بازیکن دیگر ذاتا دفاع چپ نیستند و البته خود انصاری هم در پست دفاع وسط به میدان می‌رود.


با توجه به حضور شجاع خلیل زاده و جذب این بازیکن این احتمال وجود دارد که وی به عنوان دفاع وسط ثابت و  زوج سیدجلال حسینی به میدان برود و محمد انصاری به چپ منتقل شود. درعین حال این احتمال هم وجود دارد که با توجه به علاقه انصاری به ادامه حضور در پست دفاع وسط زوج او و سیدجلال دست نخورد و شجاع به عنوان آلترناتیو مدافعان وسط باقی بماند. 


اما در عین حال از بازی‌های بسیار خوب حسین ماهینی در پست دفاع چپ نمی‌شود گذشت و این بازیکن یک مهره قابل اتکا برای برانکوست و می‌تواند در تمام فصل آینده از همان ابتدا گزینه اصلی دفاع چپ پرسپولیس باشد. چراکه صادق محرمی در پست دفاع راست نیاز پرسپولیس را رفع کرده است. 


در حال حاضر پرسپولیس برای جذب آخرین مهره دفاعی به دنبال حضور یک بازیکن با قابلیت بازی در دو پست است که بتواند به عنوان دفاع چپ و دفاع وسط به میدان برود. گزینه اصلی سرخپوشان برای دفاع چپ در ابتدا سعید آقایی بود که این بازیکن احتمالا سپاهانی خواهد شد. بنابراین گزینه‌های دیگری روی میز پرسپولیس آمده که البته برای حضور ثابت در پرسپولیس باید با ماهینی و البته ربیع‌خواه بجنگند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر