کد خبر: 20977
A

سامپائولی ایکاردی را به تیم ملی آرژانتین می آورد

سرمربی آرژانتین قصد دارد از مهاجم اینتر در تیم ملی بهره ببرد.

سامپائولی ایکاردی را به تیم ملی آرژانتین می آورد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، خورخه سامپائولی جمعه این هفته در نشست خبری پیش از بازی سویا و اوساسونا جدایی‌اش از باشگاه اسپانیایی را اعلام و به حضورش در تیم ملی آرژانتین اشاره خواهد کرد. سرمربی آرژانتین باید در این روز فهرست بازیکنان را به فدراسیون فوتبال آرژانتین ارائه دهد. آلبی سلسته دو بازی دوستانه برابر استرالیا و سنگاپور در ژوئن خواهد داشت. سامپائولی می‌خواهد در نخستین فهرست اعلام شده مائورو ایکاردی را قرار دهد.

لیونل مسی نیز پس از لغو محرومیت چهار جلسه‌ای اش توسط فیفا تیم ملی را همراهی خواهد کرد. از دیگر بازکینان جدید این فهرست می‌توان به نام‌های امانوئل ماممنا  (لیون)، انسو پرس (والنسیا) و لئاندرو پاردس (رم) اشاره کرد. حضور نائول گوسمان و سرخیو رومرو به عنوان دروازه‌بان نیز قطعی است. اسکیل لاوتزی در این فهرست جایی ندارد چون در لیگ چین بازی می‌کند.

سامپائولی که هفته آینده قراردادش را با سویا فسخ خواهد کرد در کادر فنی آلبی سلسته از ماتیاس مانا، لیونل اسکالونی، خورخه دسیو و مارتین توکایی بهره خواهد برد. او امروز (سه‌شنبه) با پابلو آیمار صحبت خواهد کرد تا به کادر فنی‌اش بپیوندد.

نخستین هدف آلبی سلسته صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است. آرژانتین اکنون در جدول مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی در جایگاه پنجم قرار دارد و تنها چهار تیم برتر به صورت مستقیم به این رقابت‌ها صعود خواهند کرد. تیم پنجم به پلی‌آف می‌رود و باید با نماینده اقیانوسیه بازی کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر