کد خبر: 20982
A

همه مسئولانه برای تعمیق انسجام ملی و نمایش قدرت کشور در انتخابات تلاش کنیم

نماینده مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی ضمن دعوت از آحاد ملت برای شرکت در انتخابات گفت: ملت ایران با حضور حماسی و آگاهانه خود در دوازدهمین دوره انتخابات، تداوم حرکت در مسیر عزت خواهی، استقلال خواهی، خنثی سازی توطئه ها و تعیین سرنوشت میهن اسلامی را تضمین خواهند نمود.

همه مسئولانه برای تعمیق انسجام ملی و نمایش قدرت کشور در انتخابات تلاش کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، متن کامل پیام آیت الله احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس مرکز تحقیقات اسلامی مجلس به شرح زیر است: 

 روشن است که نفس پرداختن و حضور یافتن در انتخابات،  شاخصه‌ای مهم و معنادار برای بلوغ، حیات و نشاط اجتماعی یک ملت است و وزن، ارزش و اصالت آن ملت را به نمایش  می گذارد.

وی ادامه داد: انتخابات همواره  و به ویژه در شرائط حساس- کارکردهای مهم و بازتاب های گسترده ای را در پی دارد که این کارکردها و بازتاب ها گاه،  راه به درازمدت می برند و بر مسیر حرکت در آینده، سایه تاثیر گذار پهن می کنند.

اگر خدای نخواسته انتخابات با همه زیبایی ها و اصالت های آن، جولانگاهی  هر چند در حدودی و سطوحی و از هر طرف،  برای بد اخلاقی، نشر سوء ظن، و افتراق و اختلاف بخش های مردمی در قبال هم قرار گیرد، گناه بزرگی است که همگان از آن برحذر باشیم.

باید همه، مسؤولانه در جهت تعمیق انسجام ملی ایران اسلامی و نمایش قدرت و اصالت جمهوری اسلامی در برابر چشمان متمرکز و خیره شده جهانیان بر ما، انتخاباتی با شکوه را در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه رقم بزنیم_ایسنا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر