کد خبر: 21006
A
دادستان انتظامی قضات کشور در گفتگو با دیده بان ایران:

قضات محاکم باید بر مبنای عدالت و بی طرفی آراء محکم و مستدل صادر نمایند

حجت السلام موحدی آزاد دادستان انتظامی قضات کشور در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به تشریح شرایط قضات محاکم پرداخت و گفت: قضات محاکم باید بر مبنای عدالت و بیطرفی آرا مستند و مستدل و محکم در پروندهای قضایی صادر نمایند موحدی آزاد در ادامه خاطرنشان کرد،شجاعت.استقلال.قدرت.

قضات محاکم باید بر مبنای عدالت و بی طرفی  آراء محکم  و مستدل صادر نمایند

دیده بان ایران: به گزارش خبرنگار سرویس قضایی دیده بان ایران حجت السلام موحدی آزاد دادستان انتظامی قضات کشور گفت: دستگاه قضایی در اجرای عدالت باکسی تعارف ندارد و بر این اساس با اجرای عدالت از دستاوردهای انقلاب و ارزشهای والای اسلام پاسداری می کند.

 

حجت السلام موحدی آزاد دادستان انتظامی قضات کشور در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران به تشریح شرایط قضات محاکم پرداخت و گفت: قضات محاکم باید بر مبنای عدالت و بیطرفی آرا مستند و مستدل و محکم در پروندهای قضایی صادر نمایند.

موحدی آزاد در ادامه خاطرنشان کرد: از جمله ویژگی های مهم یک قاضی شجاعت،استقلال و قدرت است. 

دادستان انتظامی قضات کشور شم قضایی را از جمله ویژگی های مهم یک قاضی شجاع و عادل وکارآمد برشمرد و بیان کرد :

قضات محاکم باید با دید وسیع و اشرافیت کامل به مسایل قانونی وحقوقی رسالت خطیر خود را انجام دهند.

 

موحدی آزاد با بیان اینکه سال گذشته رضایت مردم و ارباب رجوع ازعملکرد دستگاه قضایی افزایش یافته تصریح کرد:کاهش آمار شکایت ازقضات در دادسرای انتظامی قضات نشان دهنده صدور آراء مستند، مستدل، محکم  و قانونی از سوی قضات دادگاه ها بوده است. این امر نشان دهنده رضایت مردم از دستگاه قضایی و قضات به شمار می رود .

حجت السلام موحدی آزاد در پایان گفت: دستگاه قضایی با اجرای دقیق قانون و عدالت از ارزشهای والای اسلام ودستاوردهای مهم نظام و انقلاب دفاع و حراست می کند.              

 گفتگو از:ابراهیم حاتمی خبرنگار قضایی دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر